maandag 31 augustus 2015

Favoriete apps op mijn telefoon.

Hoi allemaal,

Vandaag ga ik jullie een paar apps laten zien die ik bijna dagelijks gebruik. De standaard Whatsapp en Instagram kennen we natuurlijk al wel, die gebruik ik ook dagelijks maar dit zijn niet de standaard apps.
 
 
Als allereerst Twilight. Die gebruik ik vooral vroeg in de ochtend en laat op de avond. Dit is een app waardoor je je helderheid heel erg laag kan zetten. Soms dat ik het niet eens kan lezen. Ook kan je het scherm rood maken. Dit zorgt ervoor dat het minder fel is aan je ogen. En je gaat er ook nog eens beter van slapen.




Ik maak ook veel gebruik van de app Photogrid. Photogrid is een app waarmee je collage’s kan maken, filters kan toevoegen en ook video’s mee kan maken met foto’s. Je kan er dus van alles mee. Deze app gebruik ik al jaren en er komen steeds nieuwe functies erbij.
 
 
Een andere app is Wunderlist. Wunderlist gebruik ik voor mijn taken, dingen wat ik nog moet doen. Als ik het klaar heb, vink ik het af. Het is een soort van to do lijstje maar dan voor op je telefoon. Deze app kan je ook koppelen met je computer omdat je een account hebt. Heel handig!




Wat ik ook veel gebruik is, NPO 3FM app. Zelf luister ik heel erg veel 3FM en ik heb niet altijd oordopjes bij me (radio op je telefoon is oordopjes verplicht bij mij) dus kan ik de 3FM app aanzetten. Ook kan je er berichten mee verzenden naar de studio en van allerlei dingen checken.
 
 
De allerlaatste app die ik behandel is Countdown Time Widget. Het is een app wat telt als aftelkalender. Je kan er heel veel dingen inzetten. Zo hoef ik nooit meer uit te rekenen wanneer ik naar het concert van Rondé ga, en hoeveel dagen geleden het was wanneer ik naar 3FM ging.

 

Welke app raad jij heel erg aan?
Liefs,
Marit

Geen opmerkingen: