maandag 10 augustus 2015

Get To Know Me | TAG

Hoi allemaal,

Vandaag doe ik weer eens een TAG. Dat heb ik een hele lange tijd al niet meer gedaan, dus vandaag een TAG! De TAG heeft Get To Know Me TAG. Natuurlijk mag je hem overnemen, graag zelfs.
 
 
Geboortejaar?
1999.

Hoe lang ben je?
167 cm.

Waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd?
Dat het eindelijk een keer vroeg was, dat ik wakker werd.

Waar ben je op dit moment?
Op mijn slaapkamer achter mijn bureau.

Single/relatie?
Single.

Beschrijf jezelf kort, maar krachtig:
Soms druk, soms rustig.

Wat zou je op dit moment graag willen?
Een watermeloen.

Waar ben je bang voor?
Vliegende en kruipende insecten/spinnen.

Heb je je rijbewijs?
Nee.



Nagellak of lippenstift?
Nagellak.

Wat is je favoriete seizoen van het jaar?
Zomer.

Wil je ooit gaan trouwen?
Ja.

Ben je een healthy-freak?
Nee.

Wat voor kleur haar en lengte heb je?
Donker blond, over mijn schouders.

Welk kleding/of make-up item wil je op dit moment heel graag?
Mac lipstick.

Heb je tattoos?
Nee.

Heb je piercings?
Nee.

Draag je een bril?
Ja.

Wat is jouw perfecte pizza?
Pizza Mozzarella.

Favoriete eten/drinken?
Pizza met Coca Cola Cherry.

Wat is het laatste wat je kocht?
Een witte harde multimap.

Wat deed je vanochtend om 08:00 uur?
Slapen.

Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op?
Hevige slaper.




Dit was de Get To Know Me Tag!

Geen opmerkingen: