maandag 24 augustus 2015

Jouw toekomst | Gastartikel Rachel (Girlscene)

Tja, je kunt naar de televisie bellen om je toekomst te laten voorspellen, maar je kunt ook je eigen toekomst gaan bepalen. Nee, dit is geen spiritueel blog, maar, hopelijk, een motiverend blog. We gaan heel veel kletsen in deze blog. Zullen we dan maar beginnen?



Zoals ik al zei wordt dit een motiverend blog, want je toekomst ligt, groten deels, in je eigen handen. Hard werken op school zal betere resultaten geven dan alleen maar lui op de bank liggen. Als je nu op school hard werkt, heb je later ook kans op een betere baan. Je kunt van alles willen maar als je niks doet zal je het ook niet krijgen.



Ons leven bestaat niet alleen maar uit sporten en diĆ«ten, dat weet ik. Maar als je zorgt dat je niet te dik wordt & niet te dun, is dit ook beter voor je gezondheid. Laat je niet gek maken door mensen met zo’n strak lichaam dat je op slag jaloers wordt, jij weet ook heus wel dat elke dag sporten, of nou ja, bijna elke dag sporten, niet gezond is.




Geluk, het volgende punt waar ik op in wil haken. En dan niet het geluk hebben dat je de loterij wint en een villa van 30 miljoen gaat bouwen. Nee, ik bedoel gelukkig zijn. Denk goed na over je keuzes, je wilt later geen spijt krijgen van je beslissingen. Stel jouw eigen regels op, vind jij alcohol drinken niet verkeerd? Dan drink je toch gewoon alcohol, wil je het liever niet, doe het dan ook niet!




Ik heb in dit blog van alles verteld over je toekomst, maar denk er nog niet zoveel over na. Je mag er best aan denken, maar ga geen hele route uitstippelen die jij je leven gaat maken. Kom op! Je bent nog jong, maak plezier. Je wilt toch niet op je zeventigste denken; Had ik nou maar wel gefeest en lol gemaakt.


Geen opmerkingen: