dinsdag 11 augustus 2015

Nieuwe schoolagenda 2015-2016.

Hoi,

Paar weken geleden heb ik een schoolagenda gekocht bij V&D schoolcampus. Hij is nu nog heel leeg, maar ik weet dat hij aan het einde van het jaar er heel beklad vol uit ziet. Benieuwd welke agenda ik dit jaar heb gekozen? Kijk snel verder!
 
 
De agenda komt van Back To Basix. Een vrij onbekend merk voor mij. Ik heb deze agenda gekozen omdat ik er een foto agenda van wil maken. Zoals je nu ziet, gaat het over cupcakes en de voorkant staat ook vol met cupcakes. De voorkant is een insteekhoes, dus kan ik zelf een voorkant kiezen.





Zo zien de dagen van de week eruit. Heel groot en overzichtelijk om te zien. Ook de vakjes ervoor, voor de vakken vind ik enorm handig. Eerder maakte ik die altijd zelf, en daar werd het rommelig van.
 
 
Dit is ook zo’n insteekhoes. Bij elke maand zit zo’n vakje waar je een foto in kan doen. Enorm leuk om daar foto’s in te gaan doen, en mijn agenda persoonlijker te maken.





Welke agenda gebruik jij dit schooljaar?

Geen opmerkingen: