zondag 27 september 2015

3FM Serious Talents Tour | 25 sept

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik een artikel over waar ik afgelopen vrijdag heen ben geweest. Sommigen van jullie hebben het waarschijnlijk gezien via Instagram maar vrijdag ben ik naar het 3FM Serious Talents Concert geweest in Hedon te Zwolle. Een concert met 3 verschillende optredens namelijk: Emil Landman, Rondé en Orange Skyline. Ik kwam voornamelijk voor Rondé en hun traden op als tweede dus ook gingen we luisteren naar Emil Landman.

Emil Landman maakt hele rustige en akoestische muziek, heel fijn om naar te luisteren:
 
En zoals ik net als vertelde, ik kan voor Rondé. Ik kon alles meezingen en heb dat natuurlijk ook gedaan. Ik stond helemaal vooraan en heel erg dichtbij. Ik heb super erg genoten want ze speelden enorm goed. Zeker even checken!


Na afloop ben ik nog met iedereen van Rondé op de foto geweest, met Emil Landman en zijn drummer. Ook heb ik de EP van Rondé gekocht waar We Are One en Run opstaat. Super blij mee! Hier een aantal foto’s:
 





 
Nog meer foto's zien? Kijk op mijn Instagram: Klik hier!


Liefs,
Marit

Geen opmerkingen: