woensdag 16 september 2015

Blogs voor in de ochtend. | Favorieten

Hey allemaal,

Het artikel van vandaag gaat over mijn favoriete bloggers van dit moment, die mijn voorbeelden zijn en die ik dagelijks lees. Zelf blog ik ook dagelijks, maar dat niet alleen; ik lees ook nog blogs. Elke ochtend spit ik even tussen de blogs door of er nog wat leuke artikelen zijn. Welke lees ik dan altijd, en welke mag niet ontbreken? Dat lees je vandaag in dit artikel.

Als allereerst kies ik Teske uit van www.teske.nl. Voorheen heette ze Teskuh. Teske is één van mijn grote voorbeelden. Ze blogt namelijk super goed, het is fijn om te lezen en de foto’s die erbij zitten zijn ook nog eens geweldig van kwaliteit. Teske zit dit seizoen ook in Expeditie Robinson. Het is leuk om te zien dat ze als eerst begon op een vroege leeftijd, en nu zelfs in een heel groot televisieprogramma zit. Het is leuk om haar te zien groeien. Van een kleine blog, naar één van de grootste van Nederland.

Bron: www.jiami.nl

Iets meer naar mijn leeftijd toe is Jiami van www.jiami.nl. Voorheen heette ze Lifesplash. Jiami is bijna even oud als mij, en als ik dit artikel typ is ze jarig trouwens. Jiami heeft een groot bereik vergeleken met haar leeftijd. Ze inspireert veel meiden op jonge leeftijd en dat vind ik zo leuk aan haar. Ze is altijd vrolijk in haar video’s en ze heeft veel bereikt. Jiami is een geweldige blogger. Ook één van mijn favorieten.

Een blogger die ik ook niet mag vergeten is Sharon van Bommel van www.sharonvanbommel.nl. Voorheen heette ze Looksbysharon. Ik vind vooral haar video’s altijd heel erg leuk met Lotte. Ik lig soms helemaal dubbel van het lachen. De laatste tijd lees ik ook vaak haar blog, en ze blogt ook nog eens geweldig. Sharon is ook nog een leuk persoon van zichzelf, ze maakt me namelijk altijd aan het lachen. Sharon is hilarisch, echt even checken, leuk mens.
 
Bron: www.lifeoflonneke.nl
 
Als laatste die ik in de ochtend altijd even check is Lonneke van www.lifeoflonneke.nl. Ze is niet zo bekend als de vorige hierboven, maar dat vind ik nou juist zo leuk. Ze houd alles heel erg klein en blogt ook heel mooi. Ik vind vooral haar outfit foto’s altijd super mooi. Lonneke verdient nog veel meer views dan dat ze nu heeft, kijken dus!

 

Wie is jouw favoriete blogger? Let me know!

Geen opmerkingen: