dinsdag 8 september 2015

Dagje Amsterdam | 30 augustus

Hoi allemaal,

Afgelopen zondag ben ik samen met Tessa naar Amsterdam gegaan. Tessa vanaf Woerden en ik vanaf Zwolle en we hebben elkaar gemeet op Amsterdam Muiderpoort. We hebben er een hele leuke dag van gemaakt. We hadden ook nog eens super mooi (wat niet helemaal correct stond op Buienradar want waar was om 15:00 het grote onweer?). Ik heb die dag een paar foto’s gemaakt die ik graag met jullie zou willen delen.
 
Coen en Sander (radio 538) gespot op de dam.

Op de dam!

Tas: Claires.

Leidsestraat.

Op de foto met Noah en Joost.

De grachten!

Nog meer grachten.

En nog meer.

Passeerdersgracht.

Selfies met Thomas.

En nog een foto!
 
Het was een geslaagde dag. Ook heb ik nog een paar dingen geshopt maar daar komt nog een ander artikel van online. Stay tuned!!


Liefs,
Marit

Geen opmerkingen: