woensdag 9 september 2015

Dagje OpenStudioDagen 2015 | 5 september

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik een artikel over afgelopen zaterdag. Mijn ouders en ik besloten een dagje met de trein weg te gaan, we hadden namelijk nog 3 dagkaarten over van De Kruidvat, en die moesten nog op. We hadden besloten om naar Hilversum te gaan. Benieuwd wat ik verder die dag heb gedaan? Lees en kijk dan snel verder,
 
 
Vroeg in de ochtend opstaan en rond 9 uur bij het station. Paar keer overstappen en rond half elf waren we in Hilversum. We moesten eerst een stukje lopen vanaf het station naar Beeld en Geluid. Daar kwam ik al de eerste persoon tegen met wie ik op de foto wou, Frank van ’t Hof. Hij is radio dj bij NPO Radio 2, maar ook werkt hij bij 3FM bij Frank van der Lende.


Toen zijn we gelopen naar het beeld en geluid museum. Ik was er al een keer eerder geweest, maar dat was al 5 jaar geleden. Sommige dingen herkende ik nog, heel veel niet meer. Je kon ook op zogenaamd op de foto gaan met Domien Verschuuren, via een greenscreen. En natuurlijk als groot fan van Domien, heb ik dat ook gedaan.


We zijn het museum doorgelopen en ongeveer twee uurtjes over gedaan. Ook kon je nog kijken naar een 8 minuut durende film over 3FM. Er komt namelijk in oktober een tentoonstelling over 3FM omdat 3FM 50 jaar bestaat. Wij hebben natuurlijk die film gekeken, en ik vond het leuk om te zien hoe alles vroeger was bij 3FM.




Rond kwart voor één zijn we gelopen richting de Peperbus waar o.a. 3FM zit. Even een paar minuutjes wachten en toen kwam Herman naar beneden. We liepen samen naar boven toe, wat water genomen en ‘grapjes die ik bedacht heb, maar waar ik niks mee kon’ opgenomen en natuurlijk wat foto’s. Beau, de producer van Herman was er ook. Super gezellig :)
 
 
Ongeveer om 14:00 zijn we weer naar beneden gelopen en toen ben ik weer naar mijn ouders gelopen die ergens bij Omroep MAX waren. Ook kon je daar gratis koffie en thee nemen, en ook softijs.
 


Toen hebben we besloten om de trein te pakken richting Amsterdam Centraal, en vanuit daar naar Haarlem te gaan om nog even te shoppen. Toen we klaar waren in Haarlem hebben we de trein gepakt richting Zandvoort aan Zee. Nog even op het strand geweest en toen lekker gegeten bij een restaurantje. Patat met een cheeseburger en nog wat groenvoer erbij.
 
 
Rond kwart voor 10 waren we weer thuis en ik was super moe. Het was een hele leuke maar ook drukke dag. Ik heb het zeker naar mijn zin gehad. Als hoogtepunt vond ik toch wel, om in de 3FM studio te zijn geweest met Herman en Beau. Het was super leuk!

 

Veel liefs,

Marit

Geen opmerkingen: