donderdag 17 september 2015

Dingen waarvan ik vrolijk word.

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik een ander artikel dan normaal. Normaal tik ik altijd artikelen over wat ik gedaan heb, favorieten artikel, tips etc. Maar vandaag ga ik het eens persoonlijk maken. Niet over beauty, lifestyle of fashion. Nee. Persoonlijke dingen. Vandaag ga ik namelijk jullie laten zien, waar ik blij van word. Dit is wel een klein gedeelte, maar één van de belangrijkste dingen.
 
 
Wat stipt op nummer één staat is familie en vrienden. Ik weet zeker dat die bij veel mensen op nummer één staat. Gewoon omdat ze er voor je zijn, en je natuurlijk ook niet zonder kan. Familie is één van de belangrijkste dingen in je leven. Dankzij Domien heb ik veel nieuwe vrienden leren kennen, en we delen allemaal dezelfde passie waar wij ook vrolijk van worden.

Als tweede muziek. Muziek kan je zoveel beïnvloeden. Als je verdrietig ben, kan muziek je vrolijk maken maar natuurlijk ook andersom. Als ik Rondé opzet, word ik altijd heel erg blij ervan en zing ik altijd heel hard mee. Maar als ik John Mayer op zou zetten, zou ik er juist rustig van worden. In muziek zit zoveel verschil, en dat is nou het fijne aan muziek. Met muziek bedoel ik ook radio natuurlijk. Ik luister elke dag naar 3FM en daar word ik ook enorm blij van. Altijd leuke mensen op 3FM en gesprekken die soms eindigen met tranen van het lachen.

Bloggen staat ook tussen mijn lijstje. Ik blog heel vaak, en ook heel veel. Ik plaats namelijk elke dag een artikel en dat is best heftig voor iemand in een examenjaar, maar het gaat me allemaal goed af gelukkig. Ik typ vaak artikelen heel snel, ik hoef niet eens na te denken over zinnen want ik ben zo gevorderd van mezelf, dat ik het zo snel kan typen. Bloggen zit volgens mij echt in mij, want ik krijg vaak complimentjes over dat ik goed en mooi schrijf en dat ik er later wat mee moet doen. Fijn om te horen natuurlijk, ik word daar ook vrolijk van.
 
 
Van YouTube word ik ook enorm vrolijk. Als ik even een mindagje heb, ga ik YouTube video’s kijken waarvan ik vrolijk word. Niet de ‘Charlie bit me’ video’s maar vlogs. Met YouTube bedoel meestal vlogs. Ik word vrolijk van de grappen die worden gemaakt maar ook vrolijk van mensen die iets bereikt hebben waarvan ze dachten, dat gaat me nooit lukken. Van YouTube word ik enorm vrolijk, en daarom kijk ik het ook zo graag.

En natuurlijk niet vergeten de kleine dingetjes. De kleine dingetjes waarvan je vrolijk wordt. Ook al is het maar een reactie of iemand die je een complimentje geeft, daar word iedereen toch vrolijk van. Als je net een nieuw shirtje aan hebt gedaan en je weet niet of het staat, en je later op school komt en iemand complimenteert je erover. Altijd zo’n vreugdemomentje.

 

Waar wordt jij nou vrolijk van? Let me know in the comments below!

Liefs,
Marit

Geen opmerkingen: