donderdag 10 september 2015

Waarom fan van Dit Is Domien?

Hoihoi,


Elke maandag tot en met donderdag zit ik achter mijn laptop. Ik kijk namelijk naar DitIsDomien. Eigenlijk is het een radioprogramma maar ik kijk ook altijd mee via de webcam. Waarom?
 


 
Ik vind het leuk om nieuwe muziek te ontdekken. 3FM geeft nieuwe muziek de ruimte. Als ik 3FM niet had geluisterd, had ik niet zo snel nieuwe muziek opgepakt. Meestal luisterde ik Spotify of de hitlijsten. Op 3FM worden ook nummers gedraaid die daar niet instaan, veel nieuwe muziek die misschien pas net een weekje uit zijn. Zo ontdek ik dus veel nieuwe muziek, en dat is natuurlijk heel erg fijn. Niet alleen nieuwe muziek, maar ook nieuwe bands zoals 3FM Serious Talents. Daar zijn veel bekende bands vandaan gekomen zoals Kensington, en natuurlijk mijn favoriet Rondé.

Natuurlijk de persoon zelf, Domien ook. Ik vind Domien zijn humor echt heel grappig. Soms zit ik met tranen van het lachen achter mijn laptop als er weer iets gebeurd is. De gesprekken en de chemie tussen Bas (van de redactie) en Domien zijn echt zo grappig. Meestal gaan de luisteraars er ook nog op in, en dat is zo leuk om te horen. Ik vind het fijn om naar zijn stem te luisteren, en natuurlijk daarom heen nieuwe muziek te ontdekken.
 


 
Ook wat ik via DitIsDomien weet, wat Nederland nou doet op zo’n avond. Soms zijn het gewoon gesprekken als iemand huiswerk maakt of de hele dag heeft gewerkt maar soms ook als iemand speciale wedstrijden heeft of iets anders leuks. Zelf zit ik meestal huiswerk te maken of gewoon te kijken, maar zo kom je toch nog te weten wat de rest van Nederland doet. En zo leer ik ook enorm veel van de radio.

Dankzij DitIsDomien heb ik veel nieuwe vriendinnen leren kennen. Ik kan nu wel iedereen gaan opnoemen maar daar hebben jullie zelf denk ik niets aan, de personen weten zelf wel wie ik bedoel. We delen namelijk allemaal een passie, en dat is naar 3FM luisteren en vooral naar DitIsDomien.

Wat natuurlijk ook niet te vergeten is. Ik word er enorm vrolijk van. Als ik een stomme dag heb gehad op school, of iets anders, vrolijkt Domien mij enorm op. Zijn humor, en dat hij zijn passie kan delen met de rest van Nederland. Ik word er heel erg vrolijk van, en geniet altijd heel erg als ik kijk!

Ik luister gewoon heel erg graag naar DitIsDomien. Dat zou jij ook eens moeten doen! DitIsDomien met Domien Verschuuren kan je luisteren (of zelfs kijken via www.3fm.nl/live) van 18:00 tot 21:00 van maandag t/m donderdag.

 

Liefs,

Marit

Geen opmerkingen: