woensdag 23 september 2015

Foto DIY.

Hi allemaal,

Vandaag heb ik weer een korte en makkelijke DIY voor jullie. De DIY plaatste ik al een paar keer op Instagram en ik kreeg regelmatig de vraag hoe ik dat nou gedaan heb. Het is echt heel erg makkelijk en het kost heel weinig tijd om het te maken. Zelf heb ik het op mijn deur gemaakt, maar je kan het natuurlijk ook doen op je muur of iets anders vlaks. Wat je zelf het mooiste vindt. Laten we snel beginnen,
 
 
Wat heb je nodig?
- Foto’s die je wilt gebruiken (4 bij 4 cm)
- Plakband
- Printer
- Schaar
 
 
Allereerst zoek je foto’s uit die je wilt gebruiken. Ik gebruik altijd foto’s waar ik met iemand op sta, nooit een foto alleen van mezelf. De foto’s snijd ik allemaal bij zodat ze en in de lengte 4 cm zijn, en ook in de breedte. Zo zorg je namelijk dat alle foto’s even groot zijn. Ik plak ze in een word documentje en kijk of ik nog effecten toe voeg.
 
 
 
Dan is het een kwestie van even uitprinten. Ik print de foto’s meestal uit, dat ik weet dat ik de komende tijd niet iets leuks ga doen, dus dat ik niet weer paar dagen later, het weer uit hoef te printen. Soms wacht ik wel 2 weken en soms dezelfde dag nog.



Nu moet je de foto’s uitknippen en plak je met plakband op de plek waar je ze wilt hebben. Ik heb ze gewoon onder elkaar gedaan maar je kan natuurlijk ook zelf een patroon bedenken zoals een hart of net om en om. Wat jij het mooiste vindt.



En nu elke keer als ik weer ergens ben geweest, print ik de foto’s uit en plak ik ze erbij. Zo heb ik een deur om naar te kijken waar ik vrolijk van word en zo kan ik zien wie ik allemaal al ontmoet heb.

 

Liefs,

Marit

Geen opmerkingen: