zondag 20 september 2015

Q&A #2

Hoi allemaal,

Laatst heb ik op Instagram gevraagd of jullie nog wat QenA vragen voor me wisten. Ik heb veel vragen binnen gekregen, niet alleen via Instagram maar ook via Whatsapp. Vandaag ga ik een paar vragen met jullie behandelen.  En als je nog vragen hebt, je kan ze altijd kwijt in de reacties.
 
 
 

Als je een week gratis overal heen zou mogen reizen, waar zou je dan heen gaan, met wie, en wat zou je daar dan écht willen doen/zien?

Ik zou dan een week gratis met Tessa willen reizen door heel Nederland. Ik zou dan langs gaan in Hilversum maar ook lekker een dagje Amsterdam uitkiezen. Ik zou dan heel erg graag naar 3FM willen gaan, logisch.

 
Als je iemand zou ontmoeten die je nog nooit heb ontmoet, wie zou het zijn? Waarom? Wat zou je diegene vragen?

Dat is lastig. De personen waarvan ik fan ben, heb ik allemaal ontmoet. Maar ik zou dan graag Rondé willen ontmoeten. Ik heb er al twee van de band ontmoet, maar ik zou graag de rest ook willen ontmoeten. En dat gaat trouwens aankomende vrijdag, 25 september gebeuren. Ik zou hun uitkiezen omdat ik hun muziek geweldig vind en ze ook nog eens super aardig zijn. Ik zou dan vragen natuurlijk of ik op de foto mag, handtekening en de rest laat ik altijd afhangen, spontaan juist.

 
Als je nog maar in een winkel voor de rest van je leven mocht winkelen,welke winkel zou het dan zijn?

Dan is dat de Pull&Bear. Ik ben daar laatst geweest in Amsterdam en ze hebben echt hele leuke kleding. Ze hebben ook hele grappige shirtjes maar de winkel ziet er zelf ook nog eens mooi uit. Ik kan daar wel een hele shoptas vol uithalen.
 


 
Van wie zou je ooit een masterclass willen volgen en waarin?

Dan zou ik graag een masterclass van Teske willen volgen. Teske is één van mijn favoriete bloggers en ze blogt ook nog eens geweldig. Ze lijkt me ook super aardig. Ik zou dan een masterclass willen over het bloggen in het algemeen. Niet alleen het typen maar ook de foto’s erbij.

 
Wie zijn je favoriete youtubers?

Mijn favoriete YouTubers van dit moment zijn Nanne Meijer, Peter de Harder en Kelvin Boerma. Ze maken allemaal leuke originele video’s vol met inspirerende dingen. Ik kijk graag naar hun video’s en geniet altijd enorm met een glimlach.

 
Wat zou je liever doen als je zou moeten: dansen of voetbal?

Dan zou ik kiezen voor dansen. Ik houd niet heel erg van voetbal namelijk en ben meestal bang voor de bal (te erg eigenlijk). En als je leert van dansen, is dat toch altijd wel handig als je je dansmoves gaat showen haha.

 
Als er geen 3FM zou bestaan, wat voor radiostation zou je dan luisteren?

Echt een hele lastige vraag. Ik zou dan over gaan naar Radio2 want dan blijf ik wel naar een publieke omroep luisteren en niet naar een commerciële. Ook zit bij Radio2 Gerard Ekdom en die zat eerst bij 3FM. Maar gelukkig dat 3FM bestaat dan hè, haha!
 


 
Wat zou je zeggen als Domien vraagt, of je een keer komt helpen bij 3FM?

Dan zou ik meteen, maar dan ook echt meteen ‘JA’ hebben gezegd. Ik zie nu al gelijk dingen voor me haha, maar dat lijkt me echt super tof. Gewoon om te weten hoe het achter de schermen aan toe gaat, maar natuurlijk ook om Domien weer te ontmoeten en de rest van 3FM. Lijkt me echt super leuk!

 
Veel liefs,
Marit ♥

Geen opmerkingen: