zondag 6 september 2015

Rondé, mijn favoriete band.

‘MAAARIT, Rondé is op de radio’
‘ZET 3FM AAN, Rondé is op de radio’

FOTO GEMAAKT DOOR: doncrusio

Zo gaat het bijna elke keer als Rondé wordt gedraaid op het leukste radiostation van Nederland, 3FM. Mensen weten dat ik fan van Rondé ben, dat ik hun muziek te gek vind en dat ik altijd helemaal mee swing met de muziek. Logisch natuurlijk, want ze zij ontzettend goed.

Mijn obsessie voor hun muziek kwam via 3FM. Rondé is namelijk bij 3FM, een Serious Talent. 3FM geeft de ruimte voor nieuwe muziek, Rondé is er daar eentje van. 3FM draaiden veel Run, wat ik echt een geweldig nummer vond, nog steeds trouwens. Ik begon hun muziek steeds leuker te vinden, steeds meer te draaien op Spotify en ik vroeg steeds Rondé aan op 3FM.


FOTO GEMAAKT DOOR: doncrusio

Rondé heeft nog maar twee officiële singles genaamd Run en We Are One. Naast deze twee singles, maak ik ook gebruik van live beelden van 3voor12 radio. De opname geluiden zijn super goed en ik merk voor de rest geen verschil. Het is natuurlijk niet een echte single, en alleen opname geluid maar zo kan ik wel genieten van meer muziek van Rondé dan alleen de twee singles.

 
Omdat ik normaal muziek luister via Spotify, en daar de live beelden niet opstaan. Maak ik gebruik van de afspeellijsten op YouTube. Daar heb ik alle gevonden liedjes van Rondé in één afspeellijst gestopt, en die kan ik gewoon aan te zetten zonder steeds door te klikken. Door deze afspeellijst ken ik alle liedjes uit mijn hoofd, ook die niet Single zijn. YAAY!

Klik hier voor de afspeellijst.
 


FOTO GEMAAKT DOOR: doncrusio

Maud had laatst iets heel moois gezegd op Instagram, en ik vond echt dat ze gelijk had:
"You learned me how to be myself. Keep sharing your incredible music because you make people happy". En ze heeft gelijk, precies dat.

Naast dat ik alle liedjes uit mijn hoofd ken, ben ik onlangs naar een optreden van ze geweest. Live zijn ze zo ontzettend goed, en ze maken er echt een muzikaal feestje van. Na afloop heb ik ook nog Armel en Rikki ontmoet, zijn we op de foto geweest en heb ik nog de tracklist en het plectrum van Armel gekregen. Het was een super leuke avond!

Over drie weekjes ga ik weer naar een optreden. Ze doen samen met Orange Skyline en Emil Landman, ook twee Serious Talents, een tour. Een tour langs verschillende plekken in Nederland en ze komen ook naar Zwolle. Ik heb er nu al super veel zin in!


Als allerlaatste wil ik jullie meegeven, check even de muziek van Rondé. Het is een soort mix van Indie, Pop en Dance. Geweldig!
 
 


Heel veel liefs,
Marit. ♥


Geen opmerkingen: