maandag 7 september 2015

Rondé op Stoppelhaene | 29 augustus



Hoi allemaal,

Afgelopen zaterdag heb ik een hele leuke dag gehad. Ik ben namelijk naar Stoppelhaene in Raalte geweest. De reden dat ik daar ben geweest, is omdat Rondé daar op trad. Zelf ben ik enorm fan van hun, en ze hebben echt super goede muziek. Live vond ik ze beter dan de singles en opnames die ik van 3VOOR12 RADIO heb. Ik heb er ook nog twee van mogen ontmoeten, Rikki en Armel. Daarnaast heb ik ook nog het plectrum gekregen van Armel en een tracklist die de bandmanager kwam brengen. Ik heb een ontzettend leuke avond gehad, ik heb genoten!
Ook heb ik een aantal foto's gemaakt. Die zou ik graag aan jullie willen laten zien,
 
 
 
 
Ook heb ik dus het plectrum van Armel gekregen en de tracklist waar alle liedjes opstaan die ze hebben gespeeld die avond. Naast dat heb ik ook nog de handtekeningen van Armel en Rikki gekregen en dat heb ik in een notitieboekje laten doen. Hoe awesome allemaal.
 
 
En natuurlijk het allerleukste, de foto’s met Rikki en Armel!
 


 
 
Het was super leuk! De volgende keer dat ik naar deze band ga kijken is 25 september in Hedon Zwolle. En daar heb ik nu al enorm veel zin in!
Liefs,
Marit
 

Geen opmerkingen: