vrijdag 18 september 2015

School Story TAG.

Hallo allemaal,

Ik zag laatst de School Story TAG voorbij komen bij Mascha van www.beautygloss.nl. Nu iedereen al een tijdje weer bezig is met school, leek het me leuk om ook die TAG te gaan doen. En natuurlijk mag je de TAG ook overnemen. Deze tag is wel voor personen die spreken van school in verleden tijd, dus al van school af zijn. Ik heb hem gewoon ingevuld alsof ik nog op school zit.



Hoe oud ben je en zit je nog op school?

Ik ben 15 jaar oud en ik zit nog steeds op school. Ik zit in mavo4 en dat betekent dat ik in mei examen ga doen want ik zit in het examenjaar, spannend!

 

Welk niveau(s) heb je gedaan?

Ik doe nu mavo en dat heb ik altijd al gedaan. Ook geen brugklas met mavo/havo, maar alleen mavo.

 
In de les foto's maken.

Vond je school leuk?

Aan de ene kant wel, maar aan de andere kant ook totaal niet. Aan de ene kant niet omdat je ook huiswerk krijgt en moet leren thuis. Maar ook weer leuk omdat je gezellig met vriendinnen kan praten en natuurlijk de pauzes.

 

Wat vond je het leukste vak op school?

Het allerleukste vak vind ik geschiedenis. Ik vind het heel erg makkelijk, ook al vinden anderen het super saai. Als je er goed in bent, wordt een vak meestal veel leuker.

 

Wat vond je het stomste vak op school?

Het stomste vak vind ik wiskunde. Wiskunde vind ik echt super saai en sommige opgaves zijn ook echt moeilijk.

 

Hoe laat stond je op om naar school te gaan?

Als ik het eerste uur moet beginnen, sta ik om 7:30 op en als ik tweede uur pas hoeft te beginnen ongeveer om 8:10.

 

Hoe ging je naar school? Fiets, bus, etc.

Ik ga met de fiets naar school, ongeveer 7 minuten.
 

De tas van de Claires.
 
Wat voor schooltas gebruikte je?

Ik gebruik een eastpack en als ik een paar boeken nodig heb, een tas van de Claires.

 

Welke beautyproducten zaten altijd in jouw schooltas?

Eigenlijk helemaal niks. Als ik me opmaak, doe ik dat thuis altijd en op school hoef ik het niet bij te werken.

 

Wat voor agenda had je vroeger?

Ik heb verschillende agenda’s gehad. Van Hoe Overleef Ik De Brugklas tot Cupcakes.

 

Wat deed je als de les saai was?

Meestal tekenen op mijn boeken of in mijn agenda.

 

 
Liefs,
Marit

Geen opmerkingen: