dinsdag 1 september 2015

September, vol met leuke dingen.

Hoi allemaal,

Vandaag is het 1 september. Dat betekent een nieuwe maand, een nieuw seizoen wat de 21e weer in gaat. Maar ook een maand voor mij met leuke dingen. Leuke dingen die ik graag met jullie wil delen en die je binnenkort als artikel kan verwachten.
 
 

Als allereerst ben ik 21 september jarig en word ik 16 jaar oud. Ik heb daar super veel zin in. Ik ga die dag niet veel bijzonders doen, want ik moet ook nog gewoon naar school toe. Waarschijnlijk komt de familie nog langs om mijn verjaardag te vieren.
 
 
Ik ga namelijk 25 september naar 3FM Serious Talent On Tour concert met Rondé, Emil Landman en Orange Skyline. Ik ben meer fan van Rondé dan de andere twee en ik ga ook eigenlijk speciaal voor hun. Ik vind hun muziek ontzettend goed, en ik heb het elke dag op staan. Het is een soort indie pop en dat is mijn favoriete soort muziek stijl.
 
 
De volgende dag, 26 september heb ik ook een leuke dag. Eline en Tessa komen namelijk bij mij logeren. Maar dat niet alleen, we gaan ook nog naar Staphorst toe, naar Hilversum House Mafia om daar een feestje te bouwen. Hilversum House Mafia zijn Domien Verschuuren en Tjitse Leemhuis. Ook erg veel zin in!




Deze maand gebeuren dus een paar leuke dingen en dat ga ik ook allemaal uitwerken tot artikelen. Van alle drie de gebeurtenissen kan je een artikel verwachten vol met foto’s en verhalen. Maar als je niet kan wachten totdat er een artikel verschijnt kan je me ook altijd volgen op Instagram, daar plaats ik eerder foto’s dan op mijn blog.

 
Liefs,
Marit

Geen opmerkingen: