zaterdag 19 september 2015

Sieraden van www.IkBenSieraden.nl

Hoi allemaal,

Afgelopen week heb ik een samenwerking gedaan met een bedrijf genaamd IkBenSieraden, van de website www.ikbensieraden.nl. Ik heb in totaal 3 producten opgestuurd gekregen en ik draag het super vaak. Vandaag ga ik jullie laten zien welke producten ik heb gekregen,
 


Dit is het eerste product wat ik heb uitgekozen. Het is een bruine leren horloge met een wereldkaart erop. Het heeft van die romeinse cijfers op de horloge. Hij is heel simpel en basic van kleur maar dat vind ik er juist zo leuk aan, het past namelijk bijna bij elke outfit.
Kik hier om naar het product te gaan voor meer informatie en om te bestellen.
 
 
Het tweede product wat ik heb uitgekozen is deze mooie ketting. Aan het uiteinde van de ketting is een veer. Heel basic en onopvallend maar toch super leuk. De lengte van de ketting kan je uiteraard verstellen maar lang vind ik hem het mooiste.

Klik hier om naar het product te gaan voor meer informatie en om te bestellen.




En dan het laatste product wat ik heb uitgekozen is ook een ketting. Het is een ketting met een hele mooie quote. Er staat namelijk ‘Learn From Yesterday. Live For Today. Hope For Tomorrow.’ Een hele mooie quote om over na te denken. De kleur is een beetje goud achtig, totaal iets anders dan de vorige ketting maar wel super leuk.
Klik hier om naar het product te gaan voor meer informatie en om te bestellen.
 
Mijn ervaringen met de webshop zijn uitstekend. Ik kreeg ze heel erg snel binnen en ook goed ingepakt zodat niks beschadigde. In de webshop zijn natuurlijk nog veel meer producten te vinden zoals oorbellen, sleutelhangers en natuurlijk nog veel meer horloges en kettingen. Neem vooral even een kijkje op een webshop, er zitten veel leuke dingen tussen.
En natuurlijk www.ikbensieraden.nl, bedankt voor de leuke samenwerking!
 
Liefs,
Marit
xo
 

Geen opmerkingen: