woensdag 28 oktober 2015

3FM 50 jaar feestje in Paradiso | 19 oktober

Hoi allemaal,

Vorige week had ik herfstvakantie en daar heb ik enorm van genoten. Ik heb aan het begin van de week heel veel gedaan en aan het einde van de week veel in bed gelegen om uit te rusten. Maandag ben ik o.a. naar Paradiso gegaan om te vieren dat 3FM 50 jaar bestaat. Er kwamen veel verschillende artiesten optreden, er was een soort popquiz en waren er ook DJ’s en andere mensen die achter de schermen bij 3FM werkten. Ik heb daar een hele leuke avond gehad samen met Tessa en ik zou het zo nog een keertje over doen. Kijk snel mee hoe die dag is verlopen,


Ik werd rond 9:00 wakker terwijl mijn wekker pas om 10:00 stond. Ik was zo enthousiast over deze dag dat ik niet verder meer kon slapen dus daarom ging ik wat YouTube video’s kijken en blogs lezen. Rond 10:00 ging dan toch uit mijn bed en mij klaarmaken. Mijn koffer en tas had ik al in het weekend ingepakt, dus ik hoefde dat niet meer te doen. Ook ging ik mij nog niet opmaken want dat deed ik pas bij Tessa thuis.


Om 11:30 was het dan tijd om samen met mijn trolley en handbagage op pad te gaan naar de bushalte. Ik ging lopen naar de bus toe omdat anders mijn koffer niet mee kon. De bus die over de snelweg gaat gepakt, die is er namelijk sneller, en toen kwam ik aan op station Zwolle. 10 minuutjes voordat mijn trein vertrok kwam ik aan, ruim op tijd dus. Toen moest ik ongeveer een uurtje in de trein zitten voordat ik aankwam in Utrecht. Ik had al de hele dag zin in Pumpkin Spice Latte dus die ging ik in Utrecht halen. Ik had namelijk genoeg tijd om over te stappen. Toen ik naar het station liep, zag ik dat in nog genoeg tijd had en dat ik zelfs een trein eerder kon nemen. Rond 14:00 kwam ik aan in Woerden en zijn we naar Tessa haar huis gereden met de auto.


 
Bij Tessa thuis gingen we ons zelf klaarmaken, want we hadden allebei nog geen make-up op. We waren allebei een beetje zenuwachtig en hyper want we wisten niet wat ons die avond te wachten stond. Ik was vooral veel aan het praten want dat doe ik als ik hyper ben. Rond half vijf gingen we dan toch echt naar het station toe met de auto, en werden we gebracht naar het station van Woerden. Het lukte niet goed met inchecken want mijn dagkaart werkte niet en mijn OV werkte ook niet. Ik wist namelijk niet dat je moest activeren met je OV want normaal reis ik alleen met Syntus, en niet met NS. Gelukkig was er een jongen zo aardig om bij Breukelen de trein uit te rennen en mijn OV chipkaart te activeren, we waren zo blij toen dat gelukt was!
 
 

Om tien over half zes kwamen wij aan met de trein in Amsterdam. We hebben daar ook Denise gemeet die bij het perron op ons stond te wachten. Samen zijn we gelopen naar de tramhalte en hebben we ook even wat foto’s met zijn drieën gemaakt. Om 52 vertrok onze tram richting Leidseplein en wij stapten ook bij Leidseplein uit. In de buurt van het Leidseplein hebben we ook bij de Mac Donalds gegeten. Ik had een cheeseburger – die overigens koud was – en wat patatjes. Snel een pepermuntje ingenomen zodat de Mac lucht weg ging, en op naar Paradiso.
 

 
Toen we aan kwamen bij Paradiso stond er een kleine rij. De rij liep heel snel door en in de rij had ik nog Sean gesproken van het YouTube kanaal SeanTakesOver. Binnen hadden we onze jassen bij de garderobe afgegeven anders moesten wij daar elke keer mee sjouwen. We gingen elke zaal even langs om te kijken wat er allemaal te doen en te bekijken was. Beneden in de kelder was er een soort popquiz, gepresenteerd door Michiel Veenstra. In de grote zaal waren de grotere artiesten en die werd gepresenteerd door Giel. Boven in de kleine zaal waren de Serious Talents en dat werd gepresenteerd door Frank.
 

 
De hele avond gingen wij langs de zalen om artiesten te kijken maar ook in de hal met de DJ’s praten en op de foto. We hebben de hele avond ons prima vermaakt. Naast de DJ’s waren er ook andere bekende Nederlanders. Ik zag namelijk nog Peter Pannekoek lopen, 4 van de band Rondé waren er, en ook Lucas Hamming was er. Super gezellig!
 

 
Na alle optredens was er ook nog een afterparty in de kelder. Domien, Sander en Michiel gingen daar plaatjes draaien. Het was echt een goede afterparty! Ongeveer om twaalf uur gingen wij naar buiten om de moeder van Tessa te bellen zodat zij ons kon ophalen. Buiten hadden wij gelukkig wifi, dus wij vermaakten daar ons ook prima.
 
 

Ik heb echt een hele leuke avond gehad met veel gezelligheid, muziek en leuke mensen. Ook al was dit maar eenmalig, 3FM mag dit elk jaar wel doen! ;)

Liefs,
Marit.

Geen opmerkingen: