zaterdag 3 oktober 2015

#3FM 50 jaar lijst.

Hoi allemaal,

Zoals veel van jullie weten, is dat ik fan ben van 3FM. 3FM bestaat vijftig jaar en dat vieren ze groot. Ze zenden namelijk al sinds donderdag uit vanaf eiland Pampus in het IJsselmeer en dat doen ze t/m zondag. Zondag ga ik ook even een kijkje nemen op het eiland. Ze zenden vanaf zondag ook de TOP100 uit. Je kon je lijstje aanmaken op de website met 50 favoriete nummers. Voor mij een onmogelijke opgave dus ik mis enorm veel nummers. Ik heb mijn best gedaan en ik heb ook een lijstje met 50 nummers gemaakt, die zou ik graag met jullie willen delen.

bron: GOOGLE

Dit is het linkje van de lijst: http://stemmen.3fm.nl/top-50-jaar/stem/D2OsUnbPvNAAzo6v

Dit zijn liedjes die ik er absoluut moest in doen:
 


Liefs,
Marit
♥♥♥♥

Geen opmerkingen: