zaterdag 10 oktober 2015

7 tekenen dat je verslaafd bent aan je telefoon.

Hoi allemaal,

Zelf zit ik dagelijks op mijn telefoon en gebruik ik wifi. Elk uur kijk ik er even een keer op, of soms zit ik er super lang aan één stuk door achter. Vandaag 7 tekenen dat je verslaafd bent aan je telefoon.

 


 
Als je even een paar seconden je telefoon kwijt bent, je meteen een hartaanval krijgt en je direct denkt dat je hem bent verloren of dat iemand hem heeft gestolen.

 

Als je je telefoon oplader overal mee naar toe neemt, of je telefoon meteen aan de powerbank legt want je wil echt niets missen.

 

Als je wakker wordt, meteen je telefoon checkt. Instagram, Twitter, Facebook en natuurlijk Whatsapp.

 


 
Als je batterij aan het einde van de dag helemaal leeg is, of zelfs voordat de dag is geëindigd. Of net zoals mij, in de ochtend beginnen met 100% en als je thuiskomt van school al aan 20% zit.

 

Als je een paar uurtjes niet op je telefoon hebt gekeken, dat je denkt dat je veel nieuws hebt gemist.

 

Als de les net voorbij is, meteen op je telefoon kijken en met je telefoon het klaslokaal uitlopen.

 

Als je geen wekker hebt, maar je telefoon gebruikt als wekker.

 

Hoeveel ben jij verslaafd aan je telefoon?

 

Liefs,

Marit

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik heb drie van de zeven, ben ik dan verslaafd? Ruth