donderdag 8 oktober 2015

Artikel 600.

Hoi allemaal,

Vandaag komt er weer een artikel online zoals de afgelopen 600 dagen. Dit is namelijk artikel 600 en ik doe het al elke dag. Elke dag is er een artikel online gekomen en ik doe het nog steeds met alle plezier.

 
Ik begon in februari 2014 omdat ik mij verveelde in de voorjaarsvakantie. Ik wist niet wat ik moest doen. Een vriendin van me zei tegen me ‘Begin een eigen blog’. Eerst leek het me wel een beetje leuk en ik begon artikelen te maken, maar ik begon het steeds leuker te vinden en nu 600 dagen later, vind ik het nog steeds geweldig om te doen. Ik hoef niet zo moeilijk na te denken over zinnen. Ik ben zo gevorderd voor mezelf, dat ik heel snel een artikel kan maken en alle zinnen zo ‘eruit’ typ.

Sommige dagen gingen het ook wat lastiger. Ik ging namelijk op vakantie twee keer, en ik wou perse dat er artikelen online kwamen dus ik ging vooruit werken. Soms per dag 10 (?!) artikelen. Soms werkte ik ook 2 maanden vooruit omdat ik het zo leuk vond en niet wou stoppen.

Nu 600 dagen verder, hoop ik dat ik nog 600 dagen weer vooruit kan. Dat ik nog jaren lang kan blijven bloggen op mijn eigen blog. Be prepared.

Liefs Marit,
xo

Geen opmerkingen: