maandag 5 oktober 2015

Dagje Pampus 3FM | 5 oktober

Hoi allemaal,

Gisteren ben ik naar een onbewoond eiland geweest. Een onbewoond eiland? Ja, een onbewoond eiland. Het eiland heet Pampus en ligt in het IJmeer. Ik ben er heen geweest omdat 3FM vanaf Pampus 4 dagen radio maakt, van donderdag t/m zondag. Ik ging samen met Tessa en Eline een kijkje nemen. Kijk snel mee hoe de dag is verlopen en wat we allemaal gedaan hebben:

Forteiland Pampus.
Het begon al super vroeg. Ik had om 7:00 mijn wakker gezet en ik was klaarwakker. Rond 8:25 ging ik de deur uit om naar de bus te fietsen. Eventjes gewacht bij de bushalte en toen met de bus richting Zwolle, het station. Vanuit Zwolle ging ik met de trein naar Weesp via de Hanzelijn. Op het station in Weesp moest ik een uur wachten op Tessa en Eline. Tessa had de trein gemist, en de volgende trein hadden ze vertraging. Gelukkig kwamen ze net op tijd bij de bus aan en konden we met de bus richting Muiden. Vanuit Muiden vertrok de boot richting het eiland.


Toen we aankwamen met de boot zagen we Giel Beelen al op de steiger staan te zwaaien. We legden aan met de boot en toen het eiland op. We gingen een rondleiding doen in het Fort van Pampus met Harm. Pampus is namelijk een forteiland. Ik vond het fort erg groot en heel donker, maar super leuk om zo'n fort in het echt te zien.


We gingen op een gegeven moment naar binnen toe, waar de studio ook is. Ik wist al hoe de studio eruit zag omdat ik dagen lang naar 3FM heb gekeken toen ze op Pampus waren. Super grappig om het in het echt te zien. De dag zelf ben ik met veel mensen op de foto geweest:


Als je alle foto's wilt zien. Klik hier

We zijn het hele uur van 15:00 tot 16:00 in de studio geweest omdat Domien toen moest draaien. Het is zo leuk om dat van dichtbij te zien omdat je normaal honderden kilometers er vandaan zit. We hebben ons prima vermaakt op het eiland want dj's tegenkomen in 'het wild' is ook ontzettend leuk! :)


Ook had ik een paar dingen meegenomen voor de dj's zelf. Ik had namelijk voor Domien o.a. een Tony's Chocolonely reep Caramel en Zeezout meegenomen omdat ik uit betrouwbare bron wist dat hj dat lekker vond. Tessa had het ook gedaan, dus hadden we allebei een reep voor hem. Domien moest er een foto van maken voor de betrouwbare bron.


Rond half vijf pakten we weer de boot terug om weer richting Muiden te gaan. We moesten bij de bushalte een uur wachten want we zagen net de bus voor ons wegrijden. Met muziek op en toeters zaten we daar een uur te wachten.


Rond half negen was ik uiteindelijk thuis en ik heb echt een super leuke dag gehad! Was geweldig op Pampus! En het was super gezellig met Eline en Tessa, en natuurlijk ook met alle dj's!


Liefs,
Marit

Geen opmerkingen: