dinsdag 6 oktober 2015

Domien ontmoeten.

Hoi allemaal,

Als je mij volgt op Instagram op Twitter dan weet je dat ik fan ben van Domien. Soms plaats ik ook een artikel over hem maar het meeste vind je op Twitter. Maar vandaag, heb ik een artikel over Domien. Namelijk over hem ontmoeten.
 
 
De allereerste keer dat ik Domien zag, was bij het glazenhuis in Haarlem. We gingen er met een groep heen van de kerk om het geld langs te brengen. Een vriendin van me en ik stonden heel lang vooraan, super vet vond ik dat.

De tweede keer was een paar maanden verder, om precies te zijn in maart. Ik was de hele dag in Hilversum omdat ik in de avond naar That’s Live ging maar in de middag gingen we shoppen in Hilversum. Ik kwam Domien tegen in de HM en ik was super zenuwachtig, ik durfde bijna niks te zeggen.

De derde keer was die avond erop al. Domien ging ook naar That’s Live toe omdat hij zich verveelde. That’s Live is een live programma van 3FM op de radio. Lucas Hamming trad erop en dat vond ik super vet.

De vierde keer dat ik Domien zag was bij VEED. VEED is een evenement waar YouTube tot leven komt. Je kon verschillende activiteiten doen maar ook meet&greets. Domien was er ook want hij moest in de avond een award uitreiken. Ik mocht ook bij de awards zijn omdat ik een selfie met mijn ticket had gestuurd.

De vijfde keer was op het mediapark. We gingen met 7 meiden naar 3FM toe om Domien te ontmoeten. Iedereen had het erover dat wij er stonden en Frank van der Lende (3FM DJ) kwam naar beneden met een microfoon omdat iedereen het zo grappig vond.

Ook de zesde keer was op het mediapark, maar met 33 graden. Het was zo ontzettend warm en we hadden bijna geen drinken meer. Herman bracht ons naar binnen om wat water te drinken en toen kwam Domien met een microfoon naar beneden om ons uit te nodigen om naar de studio van 3FM te komen. Toen hebben we een half uurtje in de studio gezeten.

De zevende keer was een paar dagen later. Domien is naast 3FM DJ ook HilversumHouseMafia samen met Tjitse Leemhuis. Ze maken er echt een feestje van, maar ook echt de beste feestjes. Ik ging met Tessa naar Buren toe, het Betuws Spektakel en daar draaiden ze. Daarnaast hadden we ook nog een meet&greet met hun, gezellig was dat!

De achtste keer was vorige week. Ik ging samen met Eline en Tessa weer naar HilversumHouseMafia maar dan in Staphorst. Dat was ook weer een gezellig feestje en ook een super goed feestje.

De negende keer was afgelopen zondag. Ik ging samen met Eline en Tessa naar het eiland Pampus toe. 3FM maakte daar 4 dagen radio i.v.m. 50 jaar 3FM en wij kwamen daar een kijkje nemen. Heel gezellig was dat! Ook hebben we een uur gekeken naar Domien die aan het radio maken was.

Ik heb Domien al super vaak ontmoet en ik vind het altijd heel gezellig. Ik hoop dat ik hem nog vaker mag ontmoeten!


De datums dat ik Domien heb gezien:

21 december

14 maart (2 keer)

18 april

8 mei

1 juli

4 juli

26 september

4 oktober

 
Luister iedere maandag t/m donderdag van 18:00 tot 21:00 bij BNN op 3FM.

Veel liefs,
Marit

Geen opmerkingen: