maandag 12 oktober 2015

Favoriete Instagram accounts van dit moment.

Hoihoi allemaal,

De laatste paar maanden ben ik enorm actief op sociale media zoals Instagram. Ik bekijk altijd wat andere mensen doen, like veel dingen en zelf plaats ik ook enorm veel. Omdat ik zo actief ben op Instagram, leek het me leuk om een paar van mijn favoriete Instagram accounts te laten zien. Het verschilt van blogger naar het nieuws, radio tot webshops. Kijk snel mee!
 
Volg mij ook meteen even op Instagram: Klik hier.
 
bron: Instagram (@domien)
Als allereerst wat niet kan ontbreken is @Domien. Ik krijg een melding als hij iets plaatst, ‘Domien heeft zojuist een foto geplaatst’ en meestal kijk ik altijd snel. Ook gebruikt hij een effect van iPhone, die echt super mooi is. Toen ik een foto met hem maakte, gebruikte hij die ook en toen werd de foto in een keer veel mooier. Als iemand weet of je dat effect ook kan dowloaden, let me know haha!
Als tweede is mijn favoriete Instagram account @ModeMustHaves. Er komt dagelijks van alles voorbij waarvan ik denk ‘Oeh! Die wil ik hebben!’. Niet dat ik meteen iets koop, maar ik zie altijd van alles leuks. Een hele leuke website overigens.
 
bron: Instagram (@domien)
Op de derde plek staat @NPO3FM, hoe kan het ook anders. Maar niet alleen omdat ik fan ben van 3FM, maar ook omdat er doordeweeks updates komen over de muziekwereld in 15 seconden. Het zijn altijd 3 updates binnen 15 seconden. Heel handig!
Vierde plek, heel iets anders, is @NOSKORT. Zoals het account al zegt, NOS nieuws in het kort, ook weer in 15 seconden. Heel handig want zo hoef je niet het hele NOS journaal te gaan kijken en krijg je alles in het kort mee. Zo ben je toch nog op de hoogte van het laatste nieuws, in een korte tijd.
 
bron: Instagram (@teskedeschepper)
De vijfde plek is voor @TeskeDeSchepper. Foto’s van haar outfits, selfie’s, foto’s van geiten en van allerlei producten. Ik vind haar instagram feed zo enorm mooi, haar effecten die ze toepast en van allerlei verschillende foto’s die ze maakt. En als ik een foto zie op Instagram en ik weet nog niet van wie het is, en ik zie een geit, weet ik meteen dat het Teske is haha!
 
Veel liefs,
Marit.

Geen opmerkingen: