woensdag 14 oktober 2015

Handbagage mee op reis.

Hoi allemaal,

Op dit moment wanneer dit artikel online komt zit ik in Londen. Ik ga namelijk met school 5 dagen naar Londen, van maandag t/m vrijdag. Ik hoop dat ik het leuk heb, maar dat komt vast wel goed. Ik schrijf dit artikel een paar dagen voordat ik wegga vandaar dat er nu een artikel online komt over wat ik mee neem.

bron: google
We moesten naast een koffer, ook handbagage meenemen. Vandaag ga ik jullie laten zien wat ik in mijn handbagage heb zitten. Want ja, wat moet je dan meenemen in de bus.
Gadgets
Als allereerst heb ik natuurlijk mijn telefoon mee. Naast mijn telefoon die ik dagelijks gebruik, heb ik ook mijn oude telefoon mee. Deze telefoon zit vol met muziek die ik kan luisteren. Naast mijn telefoons heb ik daar ook oordopjes voor nodig en voor mijn oordopjes heb ik ook nog een oordop splitter mee zodat ik ook mijn muziek met anderen kan delen. In dat oordop splitter ding, kunnen 5 gaatjes, behoorlijk veel dus. Ik ga niet foto's maken met mijn telefoon maar met mijn eigen fotocamera, die heb ik dus ook mee in mijn handbagage.

Persoonlijk
Bij ons is er flink op gehamerd om een ID-kaart mee te nemen en dat ook in je handbagage te doen. Daarnaast heb ik ook wat ponden en wat euro's mee in mijn handbagage.

Vermaak
Naast alle persoonlijke dingen en de gadgets heb ik ook nog wat mee om te doen. Ik heb namelijk een notitieboekje bij me en wat pennen. Ik weet niet of ik dit ga gebruiken maar ik heb het gewoon bij me. Het kan altijd van pas komen.

Eten en drinken
Natuurlijk moet je ook eten en drinken meenemen. Ik heb een flesje Sinas meegenomen, een paar koekjes en snoep. Meestal neem je altijd teveel mee dan dat je gaat gebruiken maar dat komt vast wel goed.

Wat nemen jullie mee in jullie handbagage?

xo

Geen opmerkingen: