dinsdag 27 oktober 2015

Liebster Award | Daphne&Zo

Hi allemaal,

Ik ben vorige week genomineerd voor een Liebster Award door Daphne. Neem vooral een kijkje op haar blog! Ik had een jaar geleden ook een keer een Liebster ingevuld maar dat is al zo lang geleden dus het leek mij leuk om hem nog een keertje te doen. Een Liebster Award is een soort tag dat onder de beginnende bloggers gaat om in contact met elkaar te kunnen komen. Ze heeft mij 11 vragen gestuurd die ik moet beantwoorden, dus let's go!


Omschrijf jezelf in 4 woorden.
Ik omschrijf mij in 4 woorden als: sociaal, sympathiek, vrolijk en druk.
 
Wat is het apartste kledingstuk in jouw kast?
Dat is toch wel mijn XXL pyjama met kersen erop. Hij zit gewoon super lekker :)
 
Wat is jouw favoriete vakantieland?
Mijn favoriete vakantieland is Noorwegen. Ook al zijn Zweden en Engeland ook niet verkeerd.
 
Wat is jouw favoriete seizoen?
Toch wel de zomer, maar dat komt ook omdat je zomervakantie hebt en het lekker weer is.
 
Waar zou je graag nog eens naartoe willen?
Naar Stockholm. Een hele leuke stad waar het bruist van creatieve dingen.
 
Wat is je favoriete dag van de week? Waarom?
Vrijdag! Je hebt een heel weekend voor de boeg, zonder school, en op vrijdag ben ik vroeg vrij.
 
Waar kun jij voor wakker gemaakt worden?
Voor Tony Chocolonely Caramel en Zeezout (de oranje), die is zo lekker!
 
Wat is je favoriete stad?
Toch wel Londen, ben er laatst geweest en vond het een super leuke stad.
 
Wat is jouw favoriete blog?
Teske staat toch wel op mijn nummer één.
 
Ben je een avond- of een ochtendmens?
Een avondmens. In de ochtend slaap ik het allerliefste uit.
 
Wat is jouw favoriete (gezonde) recept?
Ik heb laatst bij het gastgezin iets heel lekkers gehad: rijst, tonijn, ei en tomatenpuree. Heerlijk was dat!
 
 
Loves,
Marit
 

Geen opmerkingen: