zaterdag 24 oktober 2015

London: Brighton | Dag 3

Hoi allemaal,

Op woensdag gingen we naar Brighton, een stadje aan de zuidkust van Engeland. We moesten eerst heel lang rijden met de bus voordat we er waren. Maar het was een super leuke dag!


We begonnen de dag bij Sea Life. Sea Life had hele leuke dieren en ik vond de schildpadden het allerleukste. Ik had daar ook foto's gemaakt maar omdat het een beetje donker was en de vissen bewegen zijn de foto's helaas niet scherp geworden.


Ook gingen we naar Royal Pavilion. Ik vond het van de buitenkant echt lijken op het huis van Aladin. Het was een heel groot gebouw en had echt een Oosterse tint, Dubai bijvoorbeeld.


Ook kwam ik nog Femke tegen in Brighton, super gezellig!


In Brighton heb ik veel geshopt. Ben o.a. bij de Primark geweest en bij 1Pound shop. Ook ben ik bij de Starbucks geweest om dezelfde als maandag te halen, die was lekker!

Morgen dag 4!

Liefs.

Geen opmerkingen: