zondag 25 oktober 2015

London: Chelsea, Buckingham Palace | Dag 4

Hoihoi,

Vandaag heb ik een artikel over dag 4 in Londen. Dag 4 hebben we ook veel gedaan. Kijk maar mee,


In de ochtend gingen we naar het Chelsea Stadion en daar kregen we ook een rondleiding. Door de kleedkamer, de tribune, de perskamer: heel erg veel dus!


Bij deze plek hebben we ook een foto gemaakt :)


Hier zijn we ook even gaan kijken. Buckingham Palace. De vlag hing, dus ze was thuis zoals je kunt zien.


Daarna gingen we naar het British Museum en eerlijk gezegd vond ik dat best wel saai. Na 10 minuten stonden we alweer buiten, ik heb dus ook geen foto's ervan. Wel van deze mooie bus ;)

Na dat we bij het British Museum waren geweest, gingen we shoppen in Oxford Street. Een 2 kilometer lange winkelstraat met heel veel leuke winkels. Ik heb mij prima vermaakt daar :)

En toen hadden we het laatste avondje al bij ons gastgezin, en we aten een burger met patat. Het was echt heel erg lekker!

Liefs,
Marit

Geen opmerkingen: