maandag 26 oktober 2015

London: Terugreis met de boot | Dag 5

Hoi allemaal,

Vrijdag was de dag dat we weer terug naar huis gingen rijden. Vanuit Eltham om 7:15 naar Dover toe om vanuit daar de boot te nemen naar Frankrijk en vanuit Frankrijk weer terug naar Nederland.

bron: GOOGLE
Het was een hele lange rit. Ik heb ook een half uurtje geslapen want ik was echt super moe. Heerlijk muziek in je oortjes en dan onderuit gaan liggen in bus. Ik was echt zo vertrokken haha! De boot was echt een ramp. Ik heb niet zo snel last van zeeziek zijn, maar dit was ook echt moeilijk voor mij. Je ging alle kanten op en ik voelde me een beetje draaierig in mijn hoofd. Iedereen was blij dat we van de boot af waren en dat we weer in de bus konden rijden. Vanuit Frankrijk via Antwerpen weer terug naar Nederland. Bij Nijmegen kregen we een file en we kwamen uiteindelijk half 8 aan bij het punt waar we maandag begonnen waren.
Ik vond het een super leuke reis en ik heb mij de hele week prima vermaakt. Londen is echt een hele leuke stad! :)


Liefs,
Maaaaarit.

Geen opmerkingen: