dinsdag 13 oktober 2015

Mijn allereerste EP.

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een artikel over mijn allereerste plaat. Ik had nog nooit iets op een EP of LP maar sinds kort wel. Ik heb namelijk bij het 3FM Serious Talents Tour concert een EP van Rondé gekocht en ik ben er nog steeds super blij mee.

De buitenkant heeft ook twee kanten. De ene kant is groen/blauw en de andere kant is roze/oranje. Ook staan er handtekeningen op, een tekening en andere lieve berichtjes. Dit is er op gemaakt met een witte permanent stift. Geen zwarte want dat is niet goed leesbaar.


Op de plaat staan twee nummers, de nummers heten Run en We Are One. De enigste die hun als single hebben, de rest van de liedjes zijn alleen nog maar live. Deze twee zijn ook mijn favoriete nummers, samen met de live versie van Headlights.


Hebben jullie ook een vinyl plaat?

Liefs,
Marit

Geen opmerkingen: