donderdag 15 oktober 2015

Noorwegen 2014.

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik een artikel over mijn vakantie van 2014. Ik ben in 2014, in de zomer, op vakantie gegaan naar Noorwegen samen met mijn ouders en zus Dagmar. Ik heb een super leuke vakantie gehad en we hebben net zoals afgelopen jaar enorm veel gedaan. De reden waarom ik dit artikel schrijf, is omdat ik op dit moment tussen vakantie foto's zit te kijken op mijn moeders laptop. Mijn laptop is namelijk kapot dus ik blog op die van mijn moeder.

Kijk je ook snel mee naar de allermooiste kiekjes van Noorwegen?..

















Zijn jullie ooit in Noorwegen geweest?

xoo

1 opmerking:

daphneenzo zei

Hé! Ik heb jou genomineerd van de Liebster Award! Het lijkt me leuk als je hem invult! Liefs, Daphne. Wat is Noorwegen trouwens mooi, zeg! Het land staat ook nog op mijn travel wishlist!