woensdag 7 oktober 2015

Teske de Schepper, blogger voorbeeld.

Hoi allemaal,

Jullie kennen haar vast wel. Teske de Schepper. Teske heeft al jaren lang een blog genaamd Teske (voorheen was het Teskuh). Sinds een tijdje maakt ze ook muziek, en heeft ze nu al 4 liedjes gemaakt, waarvan één is een cover van The Proclaimers genaamd I’m gonna be (500 miles).

Ik volgde haar al via haar blog maar ik vind het zo leuk om te zien dat ze steeds meer groeit. Niet alleen haar muziek maar ook haar blog. Ze schrijft nu veel meer over lifestyle en dingen over het leven, heel inspirerend om te lezen. Teske is veranderd, maar op een onwijs toffe positieve manier. Ik volg haar al jaren lang en keek Teske haar blog al super lang. Nu is ze veel bekender geworden en wordt ze ook gedraaid op de radio, geweldig om te zien!

bron: Instagram (@teskedeschepper)

Teske is één van mijn favoriete bloggers. Haar schrijfstijl is enorm fijn om te lezen en de foto’s die ze erbij maakt zijn ook professioneel en origineel gedaan. Ik lees haar blog elke dag, soms als ik wakker word maar ook soms als ik een tussenuur heb. Er is geen één artikel dat ik gemist heb. Ze is ook één van de weinigen, waarvan ik elke dag een kijkje neem.

En nu om haar te zien groeien, en haar eigen stijl te zien ontwikkelen. Ik word daar oprecht heel erg blij van. Ik vraag Teske regelmatig aan op 3FM, gewoon omdat ik vind dat ze verdiend gedraaid te worden op de radio, en vaak wordt ze dan ook gedraaid. Liefde voor haar muziek!
 

bron: Instagram (@teskedeschepper)
Ze heeft ook in Expeditie Robinson gezeten en het is zo vet om haar daar te zien. Voorheen kende veel mensen YouTubers nog niet, maar het wordt steeds bekender. Zo leuk om een YouTuber zoals Teske daar in te zien, een programma dat veel wordt bekeken. En nu kan je weer zien, ze is weer gegroeid.
 
 
 
Veel liefde voor Teske.
 
 
Liefs,
Marit

 

Geen opmerkingen: