donderdag 5 november 2015

Favoriete radioprogramma's op 3FM.

Hoi allemaal,

Zoals veel van jullie weten luister ik graag naar de radio en met name naar 3FM. Ik heb heel vaak 3FM opstaan en geen andere radiostations. Niet omdat ik de rest niet leuk vind maar 3FM ken ik het beste en ze draaien mijn muzieksmaak en de dj’s vind ik ook super leuk. Paar weken terug keek ik een programma met de top50 beste programma’s van 3FM. Ik wou ook zo iets gaan doen. Ik ga namelijk mijn favoriete radioprogramma’s in dit artikel bespreken, I hope you like it!

De programma’s staan in een willekeurige volgorde.
 
Als allereerst Ekstra Weekend. Helaas is Ekstra Weekend afgelopen maar ik vond het een geweldig programma. De items die ze in de show gebruikten zoals Uit Het Raam en het wel bekende WEEKEND! Het bracht meteen een glimlach op je gezicht en wat heb ik gelachen!
 
bron: YouTube (World Of Cinemates)

Als tweede heb ik het over Dit Is Domien. Een programma wat ik elke keer luister als het op de radio is. De jingles die ik uit mijn hoofd ken en zelfs weet per minuut na wanneer de jingles er zijn, te erg eigenlijk haha! Ik ben zelf ook een keer in de studio geweest bij Dit Is Domien, geweldig vond ik dat.

Dan heb ik het over Herman als derde. Ik vind zijn programma super leuk en de muziekstijl ook die hij gebruikt. De “Goed bezig Herman” schreeuw ik ook altijd mee en het item “Ik zie, wat jij nu ziet” is ook zo leuk bedacht. Ik check daarna altijd meteen Twitter voor de foto’s.
 
bron: 3FM
Als vierde wil ik het hebben over Superrradio. Een radioprogramma wat ik nog best vaak meekrijg vergeleken met MetMichiel een paar uur eerder. De Mama Appelsap blijft toch wel mijn favoriet. Ik kan sommige nummers niet meer serieus luisteren. Dankjewel Timur en Rámon.
Nummertje vijf waar ik het over ga hebben is Sander Dome. Een programma wat ik luister in het weekend als ik net wakker ben of als ik druk aan het leren ben. Een programma met leuke items zoals de Wannabe Weerman. Leuk!
 
 
De laatste waar ik het over ga hebben is That’s Live. Een programma waar ik zelf ook ben geweest. Naast het radioprogramma heb je ook nog live optredens van heel dichtbij. Ik was er met Lucas Hamming en het was zo bijzonder!

 

Welke radioprogramma’s beluister jij vaak?
 
Loves,
Marit

Geen opmerkingen: