woensdag 25 november 2015

Favoriete YouTube kanalen op dit moment.

Hey allemaal,

Vandaag ga ik het hebben over een paar YouTube kanalen waar ik er altijd klaar voor zit als er weer een nieuwe video wordt geüpload. Dus een soort van artikel over op dit moment mijn favoriete YouTube kanalen.
 
bron: 3FM / SERIOUS REQUEST

DITWASDOMIEN. (DOMIEN VERSCHUUREN)
Het eerste kanaal waar ik over wil gaan hebben is Dit Was Domien. Het is een kanaal van 3FM dj Domien Verschuuren en hij vlogt ook sinds kort. Ik vind de video’s echt heel erg leuk. Ze zijn lekker straight to the point en alles is goed bewerkt. Domien heeft het vloggen zeker in hem. Dit is zeker één van mijn favoriete YouTube kanalen geworden. Love it!

TESKE&CO. (TESKE DE SCHEPPER)
Dit is een serie op het kanaal van Teske. Teske plaatst deze video elke vrijdag. Haar zus, Saske en Saske haar vriend, Alwin (er is laatst een huwelijksaanzoek geweest?! Zo lief!) filmen Teske. Ze hebben gefilmd bij optredens maar ook bij 3FM. Heel leuk om te zien hoe dat allemaal in zijn werk gaat.

BRANDSTOF. (NANNE MEIJER)
Wat zeker niet in mijn lijstje mag ontbreken is Brandstof. Dit is een kanaal van Nanne Meijer en elke keer zit er een andere persoon ernaast. Het is dus heel verschillend elke aflevering en dat maakt het ook zo leuk. Hij bespreekt de week met van allerlei dingen er om heen zoals gadgets maar ook voedsel. Elke zondagochtend word ik wakker met Brandstof.

bron: VETGEZELLIG / YOUTUBE

VETGEZELLIG. (SASKE DE SCHEPPER EN ALWIN RITSTIER)
Dit is één van de creatiefste kanalen van de hele YouTube community. Hun maken hun video’s zo ontzettend creatief en ik geniet daar altijd enorm van. Alwin heeft Saske laatst ten huwelijk gevraagd en dat was echt zo enorm schattig! Jullie moeten die video zeker even kijken, zo lief!

VLOG NIKS BETERS TE DOEN. (FRANK VAN DER LENDE)
Heel kort maar zo leuk. Frank van 3FM is sinds kort ook aan het vloggen geslagen. Hij maakt hele korte vlogs als hij niets beter te doen heeft. De vlogs zijn niet bewerkt, alleen tekst in het begin maar dat maakt het zo origineel. De ene keer zie je Frank op de wc, de andere keer bij Dit Is Domien en de andere keer weer bij een concertje. Zo grappig en afwisselend.

Welke YouTube kanalen vind jij zo leuk?

Liefs,
Marit

Geen opmerkingen: