maandag 30 november 2015

Interview met Domienators over Domien.

Hey allemaal,

Vandaag heb ik een soort van interview. Ik heb een interview afgenomen met de Domienator groepsgesprek en het interview gaat over Domien. Ik heb iedereen één vraag gesteld en die hebben hun allemaal beantwoord zodat ik het kon voegen als een groot interview met meerdere vragen. Kijk snel mee voor het interview,
 
bron: TWITTER
 
Hoe heb je Domien leren kennen?
Anne-Fleur: Mijn vriendin Anne vroeg een keer of ik mee wilde naar een meeting met Domien, omdat ik hem toen nog niet kende, heeft ze me veel over hem verteld. Sinds die meeting ben ik een grote fan van Domien! Want hij is super lief en knap!

Wat vind je het leukste aan Domien en waarom?
Anne: Domien is heel aardig, sociaal, grappig en goed in radiomaken. Maar het leukste aan Domien is zijn persoonlijkheid. Domien is heel lief en sociaal. Hij gaat heel actief en leuk met zijn luisteraars om, en is ook echt geïnteresseerd in de verhalen die iedereen elke keer weer te vertellen heeft. En kan dat zo vertellen aan de andere luisteraars dat het altijd interessant en leuk is om naar te luisteren! Het motto is daarom ook: De avond is van jou! :) Ook is Domien gewoon echt aardig! Lief tegen zijn vrienden en familie, maar ook tegen zijn fans en luisteraars. Het is heel leuk dat hij zo omgaat met zijn fans!

In welk televisieprogramma zou jij Domien ooit willen zien en waarom?
Denise: Doctor Who natuurlijk! Maar ik ben geen grote tv kijker, dus een webserie met een aantal van mijn favoriete Nederlandse YouTubers zou erg leuk zijn (bijvoorbeeld de Tubeshow van bardo ellens).

bron: YOUTUBE

 
Wat vind je het leukste programma dat Domien ooit heeft gemaakt en waarom?
Eline: Ehm, lastig. Mag Serious Request 2014 meetellen? Nee, grapje! Wat ik heel leuk vond was Domien als vaste invaller (‘Iemand Anders’) bij Ekstra Weekend. Dit was niet een programma van hem zelf, maar wel heel erg leuk! Van de programma’s die hij heeft gemaakt vond ik @Work heel erg leuk (als ik al kon luisteren, want het was een lastig tijdstip i.v.m. school). Sinds januari 2014 doet hij de avondshow (Dit Is Domien) en dat vind ik denk ik toch wel het leukste programma dat hij heeft gemaakt. Ik zit om 18:00 uur echt klaar (als het lukt qua werktijden) met de radio op 3FM.

Wat vind je ervan dat Domien aan het vloggen is?
Esmee: Ik vind het super leuk, ik kijk laatste tijd best veel YouTube en nu kan ik ook naar Domien zijn leuke vlogs kijken. En hij doet het nu al super goed, het is leuk dat die ook een kijkje achter de schermen geeft!

bron: FACEBOOK

Wil je zelf ook later iets in de radiowereld doen net zoals Domien doet en waarom?
Sabine: Ja dat wil ik. Vooral omdat ik er zelf al veel mee bezig was toen ik nog op de middelbare school zat (zit nu in mijn afstudeerjaar). Maar sinds ik Domien echt volg is mijn drang hiervoor eigenlijk alleen maar gegroeid. Ik zie hem altijd zo genieten als hij bezig is met zijn programma. En dat lijkt mij geweldig om te doen.

Wat vind je het leukste dat je ooit gedaan hebt met Domien?
Tessa: Ik kan echt niet kiezen, het is gewoon altijd leuk als ik hem zie en de dingen die ik tot nu toe heb gedaan vind ik gewoon zo leuk! Ben zo blij dat ik hem al heel veel keer heb mogen zien en hij weet gewoon wie ik ben! Dus eigenlijk alle momenten dat ik hem heb gezien! :)

bron: 3FM
Ik wil de groep even bedanken dat ze allemaal een vraag hebben beantwoord en mee wouden doen aan dit interview over Domien. En natuurlijk ook Domien, want zonder hem was dit interview er niet gekomen en had de groep elkaar niet leren kennen. (:

Liefs,
 
Marit

Geen opmerkingen: