zaterdag 28 november 2015

Interview met Esmée Geel.

Hi allemaal,
 
Vandaag heb ik een super leuk artikel. Ik heb namelijk een interview met YouTuber Esmée Geel. Ik heb haar een paar vragen gesteld. Klik hier voor haar YouTube kanaal en abonneer ook eventjes. Ze maakt echt hele leuke video's. Kijk snel mee voor het interview,
 
bron: INSTAGRAM
 
Wat vinden je familie en vrienden ervan dat je YouTube video’s maakt?
Over het algemeen vinden de meeste het leuk! Mijn vrienden wisten het eerst niet en toen heb ik het zelf maar verteld aangezien iedereen er achter kwam en ik vond dat ze het moesten weten. Ik heb ook iemand in de klas gehad die het echt maar raar vond, dat ik dat deed/doe.

Met welke Nederlandse YouTuber wil je een keer een YouTube video maken? En waarom juist degene?
Vera Camilla, ik volg haar echt al zo lang en ze geeft me veel inspiratie, niet alleen qua YouTube maar ook met het Bloggen. Ze is naar mijn idee heel professioneel en het lijkt me heel tof om een video met haar te maken, omdat ik denk dat ik nog meer van haar kan leren!


 
Wie is je favoriete Nederlandse YouTuber? En waarom juist degene?
Eigenlijk speel ik dan een beetje vals, NikkieTutorials, officieel is ze Nederlands, maar ze maakt Engelse YouTube video's. Telt dit? Haha. Omdat ze me elke keer aan het lachen maakt en ze de mooiste looks maakt. Ik kan er uren naar blijven kijken!

Wat zou je op dit moment aan het doen zijn als je geen YouTube kanaal of blog had?
Ik zou dan denk ik meer sporten. Ik tennis nu 2 keer in de week en deed eerst ook nog turnen. Dansen lijkt mij ook wel heel tof dus misschien als ik geen YouTube kanaal of blog had, dat ik op dansen was gegaan, maar die tijd heb ik helaas niet over haha.

Wat zou je op dit moment aan het doen zijn als Sociale Media (geen blog, YouTube, twitter, Instagram etc) niet bestond?
Ik denk het zelfde als bij 4, meer sporten!

Wat vind je van mijn blog?
Heel erg leuk, je hebt leuke en ook veel onderwerpen om over te bloggen, kan ik nog wat van leren! Ziet er mooi en overzichtelijk uit!

Bedankt Esmée Geel voor dit interview!

Morgen weer een nieuw artikel. Tot dan!


Liefs,
Marit

Geen opmerkingen: