donderdag 19 november 2015

Liefde voor Teske haar muziek.

Hey allemaal,

Ik volg Teske al een tijdje. Ik volg haar al jaren lang via haar YouTube kanaal en later ook nog via haar blog. Sinds een jaartje maakt ze ook muziek en ik vind dat ze dat heel goed doet. Ze heeft nog niet veel singles uitgebracht maar de liedjes die ze nu heeft zijn echt al super tof. Ik ben echt benieuwd naar nog meer muziek van haar.

Ze heeft echt een eigen sound wat mij heel erg aanspreekt. Een hele lieve zachte stem waar je rustig van kan worden maar ook juist heel vrolijk en liefdevol. Teske kan echt ontzettend mooi zingen.

De liedjes die ze maakt hebben ook nog een hele mooie boodschap erachter zitten en dat vind ik zo mooi aan haar liedjes. Ze hebben echt iets aparts wat het zo ontzettend mooi maakt. De boodschap is niet meteen straight to the point maar je kan je eigen verhaal erachter zoeken. Zo mooi!

Ik vind Teske haar muziek echt heel tof en ik wil jullie allemaal aanraden om naar Teske haar muziek te gaan luisteren. Hier alvast een paar video’s van haar muziek, het is gewoon in één woord ‘WAUW!’.


Liefde.

Geen opmerkingen: