dinsdag 10 november 2015

Mijn herinneringendoos.

Hey allemaal,

Vandaag gaat mijn artikel over iets wat ik op mijn bureau heb staan. Het is namelijk een doos die ik helemaal vol heb gestopt met  herinneringen uit 2015. Vandaag ga ik laten zien wat er zo o.a. in zit. Er zitten geen foto’s in want daar heb ik een fotodeur voor met allerlei foto's. (foto’s staan op mijn Instagram) Maar ik heb er wel van allerlei attributen en papieren erin zitten.
 
Ik weet dat meer mensen deze doos hebben want ik weet ook dat Tatum Dingemans hem ook heeft. Zij heeft hem ook behandeld in haar video en zij bracht mij op het idee om het ook te gaan doen. Thanks Tatum, credits naar jou! (dus iedereen abonneer op haar kanaal groetjes).
 
 
Ik heb sinds kort op mijn bureau een doosje staan met allemaal herinneringen. De doos heb ik van de Action en hij kostte ongeveer €4,95. Het doosje zit helemaal vol met herinneringen en zelfs met dingen die er niet eens meer inpassen. Op de voorkant van het doosje staat “Full Of Pretty Memories”. De doos is wit van kleur en de tekst is zwart. Aan de bovenkant heb je een stukje met glas en de rest is van hout.

 
Als allereerst bespreek ik het bovenste vak. Het bovenste vak kan je openklappen en er zit glas in. Ik heb de vakjes niet verdeeld in groepjes maar nu ik toch alles aan het laten zien ben heb ik dat uiteindelijk toch gedaan. Er zitten van allerlei dingen in zoals Starbucks naam (ik gaf Domien op en ik kreeg Nomi terug haha!), een keycoard van Chelsea en een feesthoedje van Pampus. Ik ga nu even alles uitstallen en het verdelen in groepjes en sommige dingen er misschien uithalen.
 
 
Het eerste groepje wat ik heb gemaakt is Londen. Ik ben van 12 t/m 16 oktober naar Londen geweest zoals velen van jullie weten. Ik heb ook een aantal artikel erover gemaakt. Wat ik er onder andere bij heb gedaan is de keycoard van Chelsea. Daar waren wij donderdagochtend naar toe gegaan en hebben we een rondleiding gekregen. Ook wat er bij zit is een sleutelhanger van SeaLife. We gingen daar in Brighton er heen en in het begin moest iedereen op de foto. Op de foto sta ik samen met Leona, Harjet en Denise.


Het tweede groepje wat ik heb gemaakt is YouTube. Er zijn twee bandjes die ik heb van VEED. VEED is een event waar YouTube tot leven komt. Je kan je favoriete YouTuber daar ontmoeten maar ook allerlei activiteiten doen. Komend jaar is het weer en ik ga er zeker weten weer naar toe. Ook had ik een bandje van de Awards want ik mocht ook naar de Awards toe komen. En de Furtjuh button had ik al een tijdje eerder gekregen maar die heb ik ook nog steeds. De pen is natuurlijk de pen waar iedereen hun handtekening mee schreef op VEED.


Dit kleine groepje is van Rondé. Ik ben voor het eerst naar een optreden van hun gegaan eind augustus. Ik heb het toen enorm naar mijn zin gehad en ik vond het geweldig! Na afloop nog even op de foto geweest met Armel en Rikki en natuurlijk ook handtekeningen. Ik kreeg de plectrum van Armel na afloop van de show.



Dit groepje is weer van 3FM. Het hoedje neemt veel ruimte in beslag maar die wil ik zeker nog bewaren als herinnering. Omdat 3FM 50 jaar bestond gingen ze 4 dagen vanaf Pampus uitzenden. Ik ben daar ook even wezen kijken en ik heb echt genoten. Daarnaast komt de toeter daar ook vandaan en daar heb ik Eline en Tessa behoorlijk mee zitten irriteren. De pen komt nog van That’s Live die ik daar had geleend en van Frank mee naar huis mocht nemen. De ring is van Beeld en Geluid Museum waar ik heen ging met de Open Studio Dagen en na het Beeld en Geluid Museum ging ik naar 3FM toe.



 
Naast het bovenste vak, zit er nog een laatje aan de onderkant. In het laatje heb ik allemaal papieren herinneringen. Van treinkaartjes naar kaartje van Paradiso tot een kaartje van The Lion King. Omdat het laatje best smal is heb ik hier alle papieren dingen in gedaan zodat het toch wel een beetje gesorteerd is.



Dan over naar de hoeveelheid treinkaartjes ik in 2015 heb gespaard. Als ik met de trein ga maak ik altijd gebruik van zo’n dagkaart of stadsretour want dat is altijd goedkoper dan gewoon met een OV-Chipkaart. Ik heb elke bewaard en dat ga ik nu ook zo volhouden. Hartstikke mooi om die herinneringen te bewaren.


Dit kleine groepje is van Londen. Als eerste heb ik het kaartje van The Lion King er ook in gedaan. Dat was een musical waar we op dinsdagavond heen gingen. Het was een hele mooie musical waar ik veel van genoten heb. Als tweede heb ik nog de planning van de reis. Hoe laat we overal waren en wat we allemaal gingen doen. Heel leuk voor later om te zien wat ik nu allemaal heb gedaan in Londen.


Het tweede wat ik erin heb zitten gaat over Domien. Ik kreeg in Februari 5 stickervellen van hem opgestuurd over Dit Is Domien. Dat zat in een envelop met mijn adres erop en nog een A4 met informatie erover. Ik heb de stickers veel gebruikt en er zijn er nog maar een paar over. Ook klopt de tijd niet meer want sinds 1 juni is Domien van 18-21 inplaats van 19-22.


Dit groepje heeft te maken met 3FM maar ook met Serious Talents. Ik heb er een blaadje met handtekeningen bij gedaan van Lucas Hamming en zijn band, Frank en Domien. Ook heb ik er een blad ingedaan met reclame over de tentoonstelling van 3FM in het Beeld&Geluid museum. Ook nog een kaartje voor Paradiso en een kaartje voor de Serious Talent Tour van Orange Skyline, Rondé en Emil Landman. Heel veel dus!

Dit is het wat ik in mijn herinneringendoos heb zitten. Heel veel verschillende dingen maar veel dingen die ik echt wil bewaren. Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden, en tot morgen!

 
Loves,
Marit.
 

 
 
 


 

Geen opmerkingen: