vrijdag 13 november 2015

Mijn nieuw telefoonhoesje | + DIY

Hoi allemaal,

Ik had al een paar foto’s op Instagram geplaatst ervan maar het leek mij ook leuk om er een artikel over te maken. Het gaat namelijk over mijn telefoonhoesje. Ik heb een transparant telefoonhoesje maar ik doe er elke dag een andere foto erachter. Zo heb ik afwisseling maar ook nog eens een foto erachter. Ik ben er echt onwijs blij mee dus het leek mij leuk om het met jullie te delen.



Als allereerst heb ik een transparant hoesje gekocht. Ik heb een siliconen gekocht omdat ik bang was met een hard dat mijn telefoon sneller kapot gaat. Siliconen dempt namelijk als hij valt maar een harde maakt de klap nog erger (ervaring mee oeps). Je kan overal transparante hoesjes kopen. Ik heb mijne bij www.hoesjescovers.nl gekocht en hij was iets van 8 euro.

Dan is het een kwestie van welke foto’s je wilt. Ik heb een aantal A4tjes uitgeprint met welke foto’s ik allemaal wil. Ik heb van alles uitgeprint zoals foto’s met Domien en Herman maar ook achtergronden en foto’s van Domien zelf. Ik heb van alles uitgeprint zodat ik veel afwisseling heb. Met de foto’s die ik nu heb ben ik ontzettend tevreden.


Als je de foto’s hebt uitgeprint moet je afmeting waar het gat komt waar de camera zit. Ik heb dat bij eentje gedaan en toen kon ik de rest mooi overtrekken. Het is best moeilijk om het precies uit te knippen waar de camera zit maar het is mij gelukt.


Nu is eigenlijk alles al gedaan. Je kan een foto erachter doen en dat is het. Ik verander hem ongeveer om de twee dagen. En als ik een nieuwe foto wil knip ik die weer uit. Ik heb dus nog niet alles uitgeprint.

Ik ben ontzettend blij met mijn hoesje en ik hoop dat ik er nog lang van mag en kan genieten.

Lots of loves,
Marit.

Geen opmerkingen: