zondag 8 november 2015

Serious Request 2015.

Hey allemaal,

Komende dinsdag wordt het weer bekend gemaakt. Iedereen in spanning want wie gaan er dit jaar in het glazenhuis. Zelf heb ik nog geen idee maar ik denk dat Giel Beelen een grote kans maakt. Stiekem hoop ik ook heel erg dat Domien Verschuuren er in komt maar dat zullen we dinsdag pas weten.
 
bron: YouTube
 
Het glazenhuis is iets dat al sinds 2004 steeds terugkeert. Het is een jaarlijks iets en veel mensen kijken er naar uit. 3 dj’s van 3FM sluiten zich op en met zijn allen proberen ze zoveel mogelijk geld op te halen voor een doel in het buitenland. Dit jaar staat Serious Request in het teken van jongeren. Klik hier om het doel te lezen via de site van 3FM.

bron: 3FM.
Ik ga dit jaar ook naar het glazenhuis toe. Ik ga samen met Anne-Fleur en Anne en daar heb ik super veel zin in. Dit is al de derde keer dat ik ga. Ik ben ook naar het glazenhuis geweest in Leeuwarden (2013) en die in Haarlem (2014). Dit jaar besloot ik om weer een kijkje te gaan namen. Ik vond het de afgelopen jaren namelijk heel erg leuk en nu ik nog meer fan ben van 3FM dan de afgelopen twee jaren is het natuurlijk extra leuk.
 
 
Ik wil jullie allemaal vragen of jullie in de week voor kerst, willen doneren voor Serious Request. Alle kleine beetjes helpen en samen kunnen we het goede doel helpen. Je kan helpen door zelf een actie te organiseren maar je kan natuurlijk ook geld doneren, een plaatje aanvragen in ruil voor geld of andere acties. Want samen hopen we zoveel mogelijk geld op te halen, met de dj’s en natuurlijk met jou als inwoner van Nederland of misschien zelfs als luisteraar zoals ik.

Kende jij Serious Request al? En ben jij ook een keer bij het glazenhuis geweest?

 
Liefs,
Marit.

Geen opmerkingen: