maandag 2 november 2015

Toetsweek voorbereiding.

Hoi allemaal,

Vandaag is het een hele nare dag in mijn geschiedenis van mijn leven. Vandaag begint namelijk mijn toetsweek. Ik heb een paar toetsen, één of twee per dag. “Help!” denk ik bij mezelf. Maar ik weet zeker dat het goed gaat komen. Wat doe ik voorbereidend op een toetsdag de avond van te voren?
bron: TUMBLR

Als eerste punt is belangrijk: vroeg naar bed. Niets is zo irritant dat als je een toets half slapend aan het maken bent. Ook niet zo handig voor je cijfers natuurlijk. Zorg dat je voldoende slaap hebt gehad.

Het tweede punt wat ik altijd doe, is de avond van te voren het nog even doorlezen. Een samenvatting of gewoon in het boek. Herhalen is heel belangrijk.

De derde is douchen. Het klinkt heel raar, maar voordat je gaat slapen even een lekkere douche nemen. Lekker fris en schoon gaan slapen, heerlijk!

Het vierde punt is het boek onder je kussen methode. Het is natuurlijk een bijgeloof maar ik doe het heel vaak haha! Het klinkt heel raar maar cliché, maar het is een bijgeloof.

Wat doe jij altijd van te voren van een toetsweek?
Succes!
 
Liefs,
Marit

Geen opmerkingen: