vrijdag 6 november 2015

Update | Enquête

Hey allemaal,

Even een kleine korte update van mij. Iets om te evalueren. Ik vind het hartstikke leuk om te bloggen en dat ik nu elke dag al een artikel heb online geknald is een ware prestatie voor mij. Ik doe het nog steeds met plezier en ik ben er verslaafd aan geraakt. Eerder blogde ik nog wel eens op Girlscene maar de laatste tijd focus ik mij meer op mijn eigen blog. Omdat het zo goed loopt en ik van jullie kant ook wil weten hoe het loopt, wil ik jullie lief vragen of jullie een enquête over AlwaysMarit willen invullen. Het duurt niet heel lang maar je maakt mij er enorm blij mee. Het kost net een klein minuutje.

De link waar je de enquête in kan vullen: http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=253075


De artikelen probeer ik steeds qua inhoud groter te maken zodat er meer inhoud in komt en het ook leuker lezen voor jullie is. Artikelen maken kost soms heel veel tijd en ik zit ook nog in mijn examenjaar dus dat betekent dat sommige artikelen niet heel lang zijn maar gemiddeld. Maar als je dit bekijkt over de gehele week dat er een artikel online komt is er genoeg leesvoer voor iedereen.

Ik probeer ook steeds meer bredere onderwerpen te maken. Dat het niet alleen over 3FM gaat of wat ik allemaal gedaan heb in een week maar ook probeer ik te typen over muziek of YouTube. Ik probeer zoveel mogelijk verschillende dingen te plaatsen zodat het een website is met van alles wat. Niet alleen beauty en fashion maar ook lifestyle en tips. Ik schrijf gewoon wat ik leuk vind en dat zijn brede dingen en niet iets specifieks.

 

Ik hoop dat jullie mij nog steeds blijven volgen en bedankt!

 

Liefs,

Marit.

Geen opmerkingen: