woensdag 4 november 2015

VEED komt terug! | 9 april 2016

Hoihoi allemaal,

Zoals sommige van jullie wel weten, is dat ik afgelopen jaar in April naar VEED ben gegaan. VEED is een evenement voor YouTube kijkers waar YouTube  tot leven komt. Je kan o.a. je favoriete YouTuber ontmoeten, maar daarnaast kan je ook verschillende activiteiten doen. Ik heb het vorig jaar enorm naar mijn zin gehad en heb een hele leuke dag beleefd, dus ik heb besloten om dit jaar nog een keer te gaan. Snel mijn kaartjes besteld op VEED, en nu weet ik al meer dan 150 dagen van te voren dat ik komend jaar weer ga! Ik heb er nu al super veel zin in, en ik hoop dat het net zo geweldig gaat worden. Dit jaar ga ik niet met Alisa, maar samen met Tessa, Anne-Fleur en Anne. Gaat leuk worden!
bron: YouTube (VORIG JAAR, ALISA EN IK RECHTS BOVENIN.)
 
Wil jij ook naar VEED? Check dan de website: www.veed.nl en bestel zo snel mogelijk je kaartjes!


Loves.

Geen opmerkingen: