maandag 28 december 2015

APR - MEI - JUN | 2015

Hey!

De komende paar dagen behandel ik per dag 2 of meer maanden om zo 2015 goed af te sluiten met de leukste herinneringen. Benieuwd wat ik allemaal dit jaar heb meegemaakt? Kijk snel mee,

APRIL
April was net zoals maart een drukke maand. In April ging ik namelijk naar VEED toe. Mijn allereerste YouTube evenement waar ik zelfs naar de Awards toe mocht en weer Domien zag. VEED was een ontzettend leuk event en ik ga er dit jaar weer heen. April was ook de maand dat ik op kamp ging samen met Merel en Renate. Dat was echt een heel leuk kamp!


MEI
Mei was een maand waar ik ook vakantie had. 5 mei ging ik naar het bevrijdingsfestival toe in Zwolle samen met Henrike en we hebben daar o.a. Sue The Night, Racoon en Matt Simons live gezien. Paar dagen later,  8 mei, toen zijn wij met alle Domienators naar 3FM toe gegaan en gingen wij Domien meeten. Een dag die ik nog steeds niet vergeet, wat was het leuk. Dit was ook mijn allereerste keer bij 3FM.

JUNI
Juni was weer beetje een rustige maand. Ik ben toen niet veel dagjes weggeweest of iets maar ik heb vooral nog vee aan school gewerkt. Ook heb ik veel artikelen voor mijn blog gemaakt want ik ging veel vooruit werken.

 

Morgen weer 3 dagen.

Liefs, Marit

Geen opmerkingen: