donderdag 3 december 2015

Bedrukt shirt van Spreadshirt.

Hey allemaal,

Afgelopen week heb ik een pakketje binnen gekregen namelijk een pakketje van Spreadshirt. Spreadshirt is een webshop waar je van alles kan bedrukken zoals mokken, tassen en het allerleukste kleding. Ik heb een shirtje besteld met de tekst ‘Domienator’. Domienator is een benaming voor iemand die fan is van Domien en een groepswhatsapp waar ik in zit heet ook zo. Domienator moet je niet al te serieus nemen, het is een grapje. De fans van One Direction heten bijvoorbeeld Directioner en fans van Mainstreet heten Mainiacs en zo heeft elke fangroep een naam. Vandaag ga ik het shirtje aan jullie laten zien en mijn ervaringen delen met de webshop.



Niet goed garantie
Ik had het shirtje eerst in een te kleine maat gekocht. Hij paste niet goed en ik baalde er enorm van. Mijn moeder heeft toen een mailtje gestuurd naar het bedrijf of het op kon worden gelost. Ze zeiden dat ik het shirt een grotere maat kreeg opgestuurd of dat ik zoveel procent korting kreeg op een nieuw artikel. Ik heb besloten om een grote maat te bestellen en die paste gelukkig wel. Ik vind de garantie dus super goed en ze doen er ook echt wat aan als hij niet past.

Kwaliteit
Ik vind dat de kwaliteit echt super goed is. Het is een goede dikke stof dus het heeft goede kwaliteit. Het is niet een t-shirt met een hele dunne stof maar hij is dik en dit zorgt voor veel stevigheid. Omdat het shirtje niet zo dun is rekt het niet goed mee. Daarom raad ik ook aan om een maatje groter te kopen dan dat je eigenlijk hebt. Zo weet je zeker dat het goed past.



Ik ben echt super blij met het t-shirt en ik raad jullie het zeker aan. De kwaliteit is echt heel goed en hoe het verzonden wordt ook. Ik vind Spreadshirt een hele goede website.
Liefs,
Marit

Geen opmerkingen: