dinsdag 8 december 2015

Dingen die kleine mensen herkennen.

Hey allemaal,

Zelf ben ik niet lang met mijn 165 cm en daar zitten voordelen en nadelen aan. Vandaag ga ik die met jullie behandelen want ik weet zeker dat de kleine mensen onder ons het ook herkennen.
 

bron: GOOGLE

Nooit iets kunnen zien
Tijdens concerten kijk je tegen ruggen of hoofden aan. Je moet altijd veel moeite doen om een goed plekje te hebben zodat je de artiest kan zien. Mensen die enorm lang zijn lopen soms wel eens tegen je op en zeggen dan ‘sorry ik zag je niet’. Dat laatste heb ik echt heel vaak. Ook vooral bij de mensen die langer zijn dan twee meter.

Groepfoto’s
Wat zo irritant en gênant is dat je bij groepsfoto’s altijd vooraan moet staan. Ik stond bij een groepsfoto met heel mavo 4 eerst in het midden maar toen moest ik helemaal vooraan gaan staan. Ik vind dat altijd zo irritant. Je merkt meteen dat je anders bent qua lengte.

Comfortabel reizen
Wat een groot voordeel is dat je altijd fijn kan reizen. Je hebt korte benen dus je zit niet zo snel mensen in de weg. In tegenstelling met lange en grote mensen die weinig beenruimte hebben.

Kleding waardoor je langer lijkt
Ik draag zelf altijd high waisted broeken. Ze zitten ten eerste veel fijner maar ook lijken je benen er veel langer door.

Loopt langzamer
Je loopt veel langzamer in tegenstelling tot mensen met lange benen. Ik kan meestal de lange mensen niet bijhouden of ik moet veel meer mijn best doen om op hetzelfde tempo te blijven als de persoon met lange benen. Heel vaak lopen ze dan ook nog eens hard..

Welke dingen herken jij?

Liefs,
Marit

Geen opmerkingen: