woensdag 9 december 2015

Favoriete films van dit moment.

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik een artikel voor jullie over films. Ik kijk regelmatig de laatste tijd films. Vooral heerlijk in bed met een bak chips erbij en lekker op zaterdagavond een film kijken. De laatste paar weken ben ik er achter gekomen van wat voor genres ik allemaal houd: horror, drama en films met veel muziek erin. Daar zit dus veel variatie in. In de ene film wordt iemand vermoord en in de andere film gaat het juist over de liefde. Vandaag ga ik mijn favoriete van de afgelopen tijd laten zien:


bron: TUMBLR
Insidious 1
Deze film heb ik gekeken bij een verjaardag van een vriendin. In het begin valt het nog mee hoe spannend is maar later wordt het enorm spannend. Er zitten veel schrikmomenten in.
Klik hier voor het verhaal. (Pas op voor spoilers).

 
Insidious 2
Deze film heb ik zelfs twee keer gezien binnen één week. Eerst met mijn zus en later bij een verjaardag van een vriendin. Deel twee is nog veel spannender. Ik heb heel hard gegild haha!
Het is 1986. Een paranormaal medium genaamd Carl neemt contact op met zijn vriendin en collega Elise. Hij heeft haar hulp nodig om te ontdekken wat er precies aan de hand is met de zoon van Lorraine Lambert, Josh. De jongen blijkt stelselmatig te worden benaderd door een geest, een vrouwelijke verschijning. Deze kan met hem communiceren doordat hij in staat is tot astrale projectie, legt Elise uit. Ze hypnotiseert Josh om de locatie van de geest te achterhalen. Het jongetje leidt haar naar een kast in zijn slaapkamer. Wanneer Elise haar hand hierin steekt, haalt iets haar arm open. Ze waarschuwt Lorraine daarom dat de geest kwaadaardig is. Daarop helpt ze Josh om zijn ervaringen en gave te vergeten, om verder contact te verijdelen. (bron: wikipedia)

 
The Canal
Dit is een film waar het vooral gaat over psychologische spanning. Er zitten veel schrikreacties in maar niet zo erg als Insidious 2. Ik heb deze film samen met mijn zus gekeken en mijn zus keek hem voor de tweede keer. Het is wel een vage film hoe alles verloopt.
Klik hier voor het verhaal. (Pas op voor spoilers).

 
Love Rosie
Het is een romantische comedy. Ik heb ongeveer de helft van de film gekeken maar ik weet zeker dat ik hem binnenkort ga afkijken. De helft tot nu toe wat ik heb gezien, vond ik namelijk al super leuk.
Klik hier voor het verhaal. (Pas op voor spoilers).

 
The Conjuring
Dit was de eerste horror film dat ik heb gekeken en meteen ook een van mijn favorieten. Dit is een hele spannende film en er zitten echt hele enge dingen in. Ik heb heel erg hard gegild hahah.
Paranormaal onderzoekers Ed en Lorraine Warren geven een lezing over hun werk voor een volle zaal toehoorders. Ter illustratie laten ze hierbij beeldmateriaal zien van een zaak die ze hebben gedaan met als middelpunt de schijnbaar bezeten pop Annabelle.(bron: wikipedia).

 
Wat zijn jou favoriete films van de afgelopen tijd?

Liefs,
Marit

Geen opmerkingen: