maandag 7 december 2015

Gavin James in 013.

Hoi allemaal,

Afgelopen woensdag ben ik naar een concert van Gavin James geweest in Tilburg. Ik heb een super leuke avond gehad en ik heb echt genoten van zijn muziek. Hij is echt heel erg muzikaal en het voorprogramma was ook heel mooi.
 
De volledige zaal (foto @GavinJamesLive op Instagram)

Die woensdag moest ik eerst naar school toe, logisch. Een dagje tot 14:55 had ik en daarna ben ik meteen naar huis gereden. Ik heb mij even opgefrist en mijn tasje gepakt met spullen. Ik had die dag zelf al de kleding aangedaan die ik aan wou doen naar het concert dus dat scheelde mij veel minder tijd. Ik had een zwarte broek aan met laarsjes en een zwart blousje met kant aan de bovenkant.

We gingen eerst even paar minuten lopen om naar de afgesproken plek te gaan. Daar hebben wij heel kort gewacht en toen kwam een vriend van mijn zus ons ophalen. We zijn eerst naar de Mac Drive geweest en daar had ik een cheeseburger gehaald en in de auto opgegeten. Onderweg hadden wij geen file en dat reed mooi door.
 
Met Anne!

Toen we eindelijk in Tilburg waren aangekomen moesten wij eerst nog een parkeergarage vinden. We moesten 5 minuutjes lopen naar 013Poppodium maar we konden het goed vinden. Bij 013Poppodium stond Anne op mij te wachten om nog snel even te meeten. Ik had haar meer dan 200 dagen niet meer gezien en het was heel leuk om haar weer te zien.

We moesten onze namen opgeven bij de gastenlijst en het gastenkaartje geven. In ruil daarvoor kregen we de echte kaartjes. Snel naar binnen toe en onze jassen in een kluisje gedaan. We liepen naar de zaal toe en we gingen helemaal achteraan staan. Achteraan is namelijk een verhoging en we konden over iedereen heen kijken. Het handige van die plek was ook dat we makkelijk konden zitten en nog steeds konden we veel zien.
 

 
Eerst was er een voorprogramma en die jongen was een vriend van Gavin James. Hij heet Craig Gallagher en hij zong echt super mooi.

Rond 21:00 begon Gavin James te spelen. Hij zong echt super mooi. The Book Of Love is toch wel mijn favoriet. Hij zong van allerlei liedjes waaronder ook Billy Jean en Can’t Feel My face, twee covers. Hij stond ook bij een stukje midden in het publiek en het publiek stond om hem heen. Een spotlight werd op hem gericht en het hele publiek was muisstil. Heel mooi om te zien!
 
de zaal
Na afloop gingen we eerst wachten totdat iedereen een beetje weg was en daarna gingen we nog in de rij staan voor een handtekening en foto met Gavin en Craig. Heel leuk om ze in het echt te zien!
 

Met Gavin James!
Ik heb een super leuke avond gehad en dat mede dankzij 3FM! Ik had namelijk gastenlijstplekken gewonnen dankzij Frank en Sander. Heel erg bedankt, we hebben ons zeker vermaakt!


Liefs,
Marit

Geen opmerkingen: