vrijdag 4 december 2015

Interview met Noëll van Dreven.

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik een interview met Noëll. Klik hier voor haar YouTube kanaal. Jullie moeten zeker gaan abonneren want ze maakt hele leuke video's.


1: Wat vinden je familie en vrienden ervan dat je YouTube video’s maakt?
Mijn vrienden en familie steunen me er gelukkig ontzettend in. In het begin werd ik niet geheel serieus genomen door iedereen, maar nu zo'n 4 jaar later word ik zeker serieus genomen. Natuurlijk omdat ik meer abonnees heb maar ook omdat ik veel meer moeite en tijd steek in apparatuur en bewerken.


2: Met welke Nederlandse YouTuber wil je een keer een YouTube video maken? En waarom juist degene?
Sowieso Sophie van het youtube kanaal Sophie. Als ik eerlijk ben houd ik meer van engelse en Amerikaanse youtubers, maar sophie is 1 van de weinige nederlandse youtubers waar ik regelmatig naar kijk! Ze is lekker lomp en zichzelf voor de camera. Ik houd daar ontzettend van! het lijkt me gewoon super leuk om met haar een video te maken.



3: Wie is je favoriete Nederlandse YouTuber? En waarom juist degene?
Hier geld eigenlijk weer hetzelfde als op de vorige vraag. ik voel me altijd wat meer getrokken tot engelse en Amerikaanse youtubers. Waarom? Geen idee eerlijk gezegd. ik ben dol op bijv.  Zoella , Grav3YardGirl , Shane dawson en dat gaat en gaat maar door. Ik kan echt uren langer opblijven om alle nieuwe videos van zulke youtubers te bekijken haha. 


4: Wat zou je op dit moment aan het doen zijn als je geen YouTube kanaal of blog had?
ik heb eerlijk gezegd geen idee. hmm moeilijke vraag. onderhand is youtube een erg groot onderdeel van mijn leven. Mensen beseffen soms niet hoeveel tijd het in beslag neemt + dat ik daarnaast gewoon werk. Ik denk dat ik waarschijnlijk meer hobby's zou uitoefenen. Zoals dansles of zangles weer oppakken. Helaas heb ik het daar momenteel gewoon echt te druk voor.



5: Wat zou je op dit moment aan het doen zijn als Sociale Media (geen blog, YouTube, twitter, Instagram etc) niet bestond?
oe dit is helemaal zwaar.. ik ben echt heel erg dol op al mijn social media ( vooral instagram ) Ik zou waarschijnlijk aan het tekenen of schilderen zijn. dat is iets wat ik sowieso regelmatig doe om me te ontspannen en veel meer lezen. Eerst las ik in korte tijd veel boeken maar de afgelopen tijd heb ik geen boek opgepakt. Verder natuurlijk gewoon werken.


6: Wat vind je van mijn blog?
heel tof! vooral als je bedenkt dat je nog maar 16 bent! dan ziet je layout en alles er al ontzettend professioneel uit.


Ik wil Noëll van Dreven even bedanken dat ik dit interview met haar mocht afnemen. :)

Groet,
Marit Bosman

Geen opmerkingen: