zondag 27 december 2015

JAN - FEB - MRT | 2015

Hoi allemaal,

Het einde van het jaar nadert en 2015 is bijna ten einde. Om 2015 mooi af te sluiten leek het mij leuk om er een artikel over te maken. 2015 was voor mij een enorm druk jaar maar ook een jaar waar ik de allerleukste dingen heb mee mogen maken. Ik heb een super geweldig 2015 gehad en laten wij hopen dat 2016 ook zo awesome wordt! Om niet een ontzettend lang artikel te doen over heel 2015 leek het mij leuk om het te gaan opsplitsen. De komende dagen kan je dus artikelen verwachten over 2015, een soort terugblik op 2015. Per dag ( elke dag één artikel dus) ga ik 2 of meer maanden beschrijven. Ik begin bij januari en ik eindig bij december.

Om het overzichtelijk te houden heb ik hier alle maanden geschreven:

27 december: januari, februai, maart

28 december: april, mei, juni

29 december: juli, augustus

30 december: september, oktober

31 december: november, december

Vandaag ga ik het dus hebben over januari, februari en maart. Let’s go!

JANUARI 
Meteen al 1 januari kwam ik voor het eerst op de radio. Ik vertelde met vol glorie dat ik Sander zijn haar zo mooi vond. Het was een ongemakkelijk gesprek maar wel de allereerste keer dat ik ooit op 3FM was. Meteen de dag erna was ik nog een keer op de radio maar dan bij Frank. Januari was ook de maand dat ik samen met Alisa naar de bioscoop ging om Homies te kijken. En dat is nog steeds één van mijn favoriete films. Januari was ook de maand dat Domien jarig was en dat werd toen ook gevierd op de radio.

 
FEBRUARI
Februari was daar in tegen weer een hele rustige maand. Niet veel weggeweest. Nog een keer de verjaardag van mijn vader gevierd en toen werd ik ondertussen ook gebeld door 3FM. Februari was wel de maand dat ik veel opdrachten deed voor beginnende bloggers die een leuke lay-out wouden hebben. Ik heb er toen in een week zo’n 8 gemaakt.

 


MAART
Maart was de maand waar alle drukte begon. 14 maart ging ik namelijk naar That’s Live toe van 3FM, ontmoette ik Domien in de HM en hebben we live een 3FM uitzending meegemaakt. 14 maart vergeet ik dus ook echt nooit meer. Maart was ook de datum dat ik de VEED kaartjes had gekocht en vanaf die tijd gingen Alisa en ik aftellen.

Vanaf morgen dus weer 3 maandjes!
Tot morgen!

 
Kus,

Marit

Geen opmerkingen: